Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12875
Title: Технологія та організація обслуговування в готельному підприємстві
Authors: Камаледінова, Олена Сергіївна
Keywords: споживач
готель
готельні послуги
готельний продукт
технологія
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Технологія та організація обслуговування в готельному підприємстві». 83 сторінки, 18 таблиць, 3 рисунки. Перелік посилань нараховує 30 найменувань. Актуальність теми визначається тим, що ринок готельних послуг функціонуючи в сучасних умовах викликає інтерес до підвищення якості готельних послуг. Крім того, готельний бізнес є основною сферою діяльності в багатьох країнах світу і відіграє важливу роль у формуванні технології та організації обслуговування в готелях, і від злагодженої роботи структурних підрозділів готельного підприємства залежить успішне і прибуткове функціонування готельної сфери послуг. Готельний бізнес також має великий вплив на розвиток різних ключових секторів економіки та є одним з найприбутковіших галузей у світі. Тому вкрай необхідно прискорити темпи розвитку готельної галузі обслуговування в нашій країні. Метою роботи є аналіз практичних аспектів системи технології та організації обслуговування з метою розробки пропозицій щодо їх удосконалення в готельному підприємстві. Об’єктом дослідження є процес організації технології обслуговування в готельних підприємствах. Інформаційну базу роботи становлять вітчизняні та закордонні статті, публікації з теми технології та організації обслуговування в готельних підприємствах, підручники, монографії, що описують аспекти технології та організації обслуговування в готельних підприємствах, статистичні дані підприємства ВАТ «Інтурист-Запоріжжя». Під час виконання роботи було розкрито сутність технології та організації обслуговування в готелі; розглянуто технологію прийому й обслуговування гостей у готелях та її реалізацію в сучасних умовах. На основі теоретичного матеріалу було досліджено діяльність підприємства «Інтурист-Запоріжжя, оцінено та проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище готелю, проаналізовано технологію та організацію обслуговування та надано рекомендації з вдосконалення технології та організації обслуговування гостей у готелі «Інтурист-Запоріжжя».
EN : Qualification work: "Technology and organization of service in a hotel enterprise." 83 pages, 18 tables, 3 figures. The list of links includes 30 titles. The topicality of the topic is determined by the fact that the market of hotel services, functioning in modern conditions, arouses interest in improving the quality of hotel services. In addition, the hotel business is the main field of activity in many countries of the world and plays an important role in the formation of technology and organization of service in hotels, and the successful and profitable functioning of the hotel service sector depends on the coordinated work of the structural divisions of the hotel enterprise. The hotel business also has a great impact on the development of various key sectors of the economy and is one of the most profitable industries in the world. Therefore, it is extremely necessary to speed up the pace of development of the hotel service industry in our country. The purpose of the work is to analyze the practical aspects of the system of technology and service organization in order to develop proposals for their improvement in the hotel enterprise. The object of the study is the process of organizing service technology in hotel enterprises. The information base of the work consists of domestic and foreign articles, publications on the topic of technology and organization of service in hotel enterprises, textbooks, monographs describing aspects of technology and organization of service in hotel enterprises, statistical data of JSC "Intourist-Zaporizhia".During the execution of the work, the essence of technology and organization of service in the hotel was revealed; the technology of receiving and serving guests in hotels and its implementation in modern conditions is considered. On the basis of theoretical material, the activity of the enterprise "Intourist-Zaporizhia" was investigated, the internal and external environment of the hotel was evaluated and analyzed, the technology and organization of service were analyzed, and recommendations were made to improve the technology and organization of guest service at the hotel "Intourist-Zaporizhia".
Description: Камаледінова О. С. Технологія та організація обслуговування в готельному підприємстві : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник О. В. Гудима. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 84 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12875
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kamaledinova.pdfРобота бакалавра731.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.