Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12877
Title: Соціальний капітал як основа розвитку ефективного менеджменту підприємств ГКТ сфери
Authors: Коваленко, Катерина Олексіївна
Keywords: соціальний капітал
людський капітал
ефективність
готельно-курортний туристичний сервіс
менеджмент
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Соціальний капітал як основа розвитку ефективного менеджменту підприємств ГКТ сфери»: 61 сторінка, 9 таблиць, 9 рисунків. Перелік посилань нараховує 44 найменувань. Актуальність теми обумовлена тим, що соціальний капітал у ряді інших форм капіталу займає особливе місце, оскільки є першоосновою ефективної діяльності будь-якої організації. Метою роботи є розробка теоретико-методологічних засад та практичних рекомендацій з розвитку соціального капіталу підприємства ГКТ сфери. Об'єктом дослідження в роботі є підприємство ТОВ «Поїхали з нами». Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів, практичні матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, графіків, схем. Під час виконання роботи було визначено сутність розвитку соціального капіталу підприємства ГКТ сфери та його стимулювання, виявлені проблеми у формуванні та розвитку соціального капіталу підприємства ГКТ сфери, запропонована методологія оцінки соціального капіталу на підприємстві ГКТ сфери; розроблений процес, інструменти та модель розвитку та стимулювання соціального капіталу підприємства ГКТ сфери.
EN : Qualification work: «Social Capital as a Basis for the Development of Effective Enterprise Management of Hotel Resort and Tourist Sphere»: 61 pages, 9 tables, 9 figures. The list of references includes 44 items. The topicality of the topic is due to the fact that social capital occupies a special place in a number of other forms of capital, as it is the primary basis for the effective operation of any organization. The purpose of the work is the development of theoretical and methodological principles and practical recommendations for the development of the social capital of an enterprise in the tourist hotel and resort sphere. The object of the research in the work is the enterprise LLC «Come with us». The information base of the work consists of scientific works on management and economics, monographic studies and articles by domestic authors, practical materials and official statistical data, Internet resources. In the work, the information is summarized and displayed using tables, graphs, and diagrams. During the execution of the work, the essence of the development of the social capital of the enterprise of the tourist hotel and resort sector and its stimulation was determined, problems in the formation and development of the social capital of the enterprise of the tourist hotel and resort sector were identified, the methodology of social capital assessment at the enterprise of the tourist hotel and resort sector was proposed; the process, tools and model of development and stimulation of the social capital of the enterprise of the GKT sphere have been developed.
Description: Коваленко К. О. Соціальний капітал як основа розвитку ефективного менеджменту підприємств ГКТ сфери : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник В. П. Волков. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 61 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/12877
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko.pdfРобота бакалавра616.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.