Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1365
Title: Корпоративний PR Запорізького національного університету
Authors: Лагутіна, Вікторія Олександрівна
Keywords: PR
корпоративний PR
внутрішньо-корпоративний PR
брендбук
корпоративна етика
імідж
позиціонування компанії
corporate PR
internal-corporate PR
brandbook
corporate ethics
image
positioning of the company
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Магістерська робота «Корпоративний PR Запорізького національного університету» – основний текст – 73 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 56 джерел. Об’єктом дослідження є внутрішньо-корпоративний PR Запорізького національного університету, Центр культури ЗНУ як складова внутрішньо-корпоративного PR Запорізького національного університету Предметом дослідження є специфіка, етапи та складові внутрішньо-корпоративних комунікації Запорізького національного університету Методологічну і теоретичну основу дослідження складають наукові розвідки з зв’язків із громадськістю Г. Алєшиної, В.В. Березенко, Ф. Джефкинса, Е.Г. Калиберди, В.Г. Королька, В.А. Моісеєва, Л.Б. Невзлин. Найгрунтовніші судження щодо специфіки ПР текстів містяться в працях С.В. Володіної, А.Д. Кривоносова, Н.Б. Мантуло, Г.Г. Почепцова, А.Н. Чумикова, М.А Шишкиної. Специфіку зв’язків із громадськістю в освітній галузі охарактеризовано в наукових розвідках В.В. Березенко, С.А. Бронікової, О.С. Дудко, А. Литвин, Є.Б. Тихомирової. Методи дослідження: аналітично-описовий, порівняльно-типологічний методи дослідження при вивченні сучасного стану зв’язків із громадськістю в освітній галузі. Для вивчення особливостей структури, її складових, функцій та етапів внутрішньо-корпоративних комунікацій ПР застосовано методи аналізу, синтезу та описовий метод. Наукова новизна дослідження полягає у здійсненні аналізу зв’язків із громадськістю Запорізького національного університету, у з’ясуванні особливостей структури та етапів встановлення внутрішньо-корпоративних комунікацій в ЗНУ. Сфера застосування: матеріали дипломного дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання лекцій, практичних занять, спецкурсів, пов’язаних зі зв’язками з громадськістю, при написанні курсових, творчих та дипломних робіт студентів.
EN : Master's thesis "Corporate PR of Zaporizhzhya National University" - main text - __ pages. To complete the thesis 56 sources were analyzed. The object of the research is the intra-corporate PR of Zaporizhzhya National University, the ZNU Culture Center as a component of the internal corporate PR of Zaporizhzhya National University The subject of research is the specifics, stages and components of internal corporate communications of Zaporizhzhya National University. Research Methods: Analytical, descriptive, comparative and typological research methods in the study of the current state of public relations in the educational field. Methods of analysis, synthesis and descriptive method were used to study the features of the structure, its components, functions and stages of intra-corporate communications. The scientific novelty of the research is to analyze the public relations of Zaporizhzhya National University, to find out the peculiarities of the structure and stages of establishing intra-corporate communications in ZNU.
Description: Лагутіна В. О. Корпоративний PR Запорізького національного університету : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Л. В. Чернявська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 94 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1365
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лагутіна В.О. диплом.docxМагістерська робота2.15 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.