Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1403
Title: Педагогічні умови адаптації першокурсників-акторів до особливостей освітнього процесу в закладі вищої освіти
Authors: Азаренкова, Анастасія Віталіївна
Keywords: адаптація
адаптаційний період
професійне становлення
педагогічні умови
освітній процес
тренінг
adaptation
adaptation period
professional development
pedagogical conditions
educational process
training
Issue Date: 2020
Abstract: UA: Робота викладена на 87 сторінках друкованого тексту, містить 3 рисунка. Перелік посилань включає 54 джерела. Об’єкт дослідження: професійна підготовки майбутніх акторів. Не дивлячись на значну кількість наукових праць щодо проблем адаптації особистості до навколишнього середовища дослідження особливостей адаптаційного періоду студентів вищих навчальних закладів потребує подальшого ґрунтовного вивчення. В роботі теоретично проаналізовано особливості адаптації першокурсників-акторів до особливостей освітнього процесу в закладі вищої освіти; обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови адаптації першокурсників-акторів до особливостей освітнього процесу в закладі вищої освіти. Наукова новизна полягає в наступних положеннях: виокремлено групи проблем і труднощів соціальної, соціально-психологічної та психологічної адаптації студентів до навчання у ЗВО; систематизовано основні чинники та умови успішної адаптації першокурсників до навчання у ЗВО; розроблено педагогічні умови адаптації першокурсників-акторів до особливостей освітнього процесу у ЗВО.
EN: The work is presented on 87 pages of printed text, contains 3 figures. The list of references includes 54 sources. The object of the study: professional training of future actors. Despite the considerable amount of scientific work on the problems of adaptation of personality to the environment, the study of the features of the adaptation period of students of higher education requires further thorough study. The peculiarities of adaptation of freshman actors to the features of the educational process in higher education are theoretically analyzed in the work; pedagogical conditions for the adaptation of first-year actors to the features of the educational process in the institution of higher education are substantiated and experimentally tested. The scientific novelty consists in the following provisions: the groups of problems and difficulties of social, socio-psychological and psychological adaptation of students to studying in ZVO are distinguished; systematic main factors and conditions for successful adaptation of freshmen to study in HSE; pedagogical conditions for the adaptation of freshmen-actors to the peculiarities of the educational process in ZVO are developed.
Description: Азаренкова А. В. Педагогічні умови адаптації першокурсників-акторів до особливостей освітнього процесу в закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1403
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Азаренкова.pdfМагістерська робота586.58 kBAdobe PDFView/Open
Титул, реф. завд.pdfМагістерська робота163.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.