Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1446
Title: Особливості навчання базовим руховим діям фігуристів 5-6 років
Authors: Кузьміна, Інга Вікторівна
Keywords: фігурне катання
базові рухові дії
навчання
діти 5-6 років
група початкової підготовки
тестування
групове тренування
індивідуальна форма
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 59 сторінок, 5 таблиць, 53 літературних джерела. Об’єкт дослідження – навчально-тренувальний процес фігуристів групи початкової підготовки. Мета дослідження – розробка та експериментальне обґрунтування методики навчання базовим руховим діям фігуристів групи початкової підготовки. Методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, педагогічне спостереження, експертне оцінювання, педагогічне тестування, методи математичної статистики. В ході проведення експериментального дослідження для учасників експериментальної групи було запропоноване застосування спеціально розроблених методичних прийомів і вправ, спрямованих на навчання поштовхам вперед і назад, дугам вперед, назад назовні і всередину, перетяжкам назад і вперед. Контрольна група займалась освоєнням необхідних базових навичок лише у формі групового тренування тричі на тиждень. Експериментальна група займалась лише в індивідуальній формі, також тричі на тиждень. Результати проведеного дослідження дозволили підтвердити високу ефективність розробленої нами методики навчання базовим руховим діям. Нами виявлено, що в умовах традиційного підходу до організації занять з фігурного катання можливо досягти менш значимих результатів.
EN : Qualification work – 59 pages, 5 tables, 53 literary sources. The object of research is the training process of skaters of the initial training group. The purpose of the study is to develop and experimentally substantiate a method of teaching basic motor actions to skaters of the initial training group. Research methods: analysis of scientific and methodological literature, pedagogical observation, expert evaluation, pedagogical testing, methods of mathematical statistics. In the course of the experimental study, the participants of the experimental group were offered the use of specially developed techniques and exercises aimed at teaching pushes forward and back, arcs forward, back out and in, and back and forth hauls. The control group was engaged in mastering the necessary basic skills only in the form of group training three times a week. The experimental group was engaged only in individual form, also three times a week. The results of the study allowed us to confirm the high efficiency of the method of teaching basic motor actions developed by us. We have found that under the traditional approach to organizing figure skating classes, it is possible to achieve less significant results.
Description: Кузьміна І. В. Особливості навчання базовим руховим діям фігуристів 5-6 років : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник С. І. Караулова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 59 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1446
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної культури і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кузьмина.pdfМагістерська робота665.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.