Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/14695
Title: Стратегії розвитку Carlsberg Group на українському ринку
Authors: Домаскіна, Юлія Романівна
Keywords: реклама виробництво
матеріали
менеджмент
логістика
товар
запас
зберігання
маршрут
плече
торгівля
склад
advertisement production
materials
management
logistics
goods
sto
storage
route
shoulder
trade
warehouse
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Актуальність теми маркетиногової стратегії підприємства в умовах війни не викликає сумнівів, оскільки під час таких трагічних дій відбувається ключова зміна споживчих интересив та потреб. Додатковою умовою, яка викликана часом вважають зменшення купівельної можливостей споживачів. Мета роботи – дослідити можливості налагодження рекламної політики для стимуляції збуту під час війни, викликаної неспровокованою агресією РФ проти України. Об’єкт дипломного дослідження – підприємство Carlsberg Group. Предмет – стратегія розвитку підприємства на ринку. В першому розділі описуються основні аспекти рекламної та логістичної політики підприємства, понятійний апарат реклами товарів та постачання. В другому розділі описується ситуація, яка склалась на підприємстві та її специфіка у воєнний період, шляхи удосконалення постачання клієнтами товарів сировини та матеріалів на підприємство так і приватним клієнтам. В роботі виористовувались загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: описовий, порівняльний, монографічний, абстрактно-логічний, графічний та статистичної виборки.
EN : The relevance of the topic of the marketing strategy of the enterprise in the conditions of war is beyond doubt, because during such tragic actions, a key change in consumer interests and needs takes place. An additional condition caused by time is considered to be a decrease in the purchasing power of consumers. The purpose of the work is to investigate the possibilities of establishing an advertising policy to stimulate sales during the war caused by the unprovoked aggression of the Russian Federation against Ukraine. The object of the diploma research is the Carlsberg Group enterprise. The subject is the strategy of the enterprise's development in the market. The first chapter describes the main aspects of the company's advertising and logistics policy, the conceptual apparatus of advertising goods and supplies. The second chapter describes the situation that developed at the enterprise and its specifics during the war period, ways of improving the supply of raw materials and materials by customers to the enterprise and to private customers. The work used general scientific and special research methods: descriptive, comparative, monographic, abstract-logical, graphic, and statistical sampling.
Description: Домаскіна Ю. Р. Стратегії розвитку Carlsberg Group на українському ринку : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 63 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/14695
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Домаскіна_2023.pdfРобота бакалавра564 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.