Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1472
Title: Методика розвитку координаційних здібностей юних гімнасток з використанням двох м’ячей
Authors: Яковлева, Анастасія Едуардівна
Keywords: художня гімнастика
координаційні здібності
рівень
розвиток
м’яч
дівчата 7-8 років
тестування
методика
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 52 сторінки, 2 таблиці, 1 рисунок, 62 літературних джерела. Об’єкт дослідження – координаційні здібності гімнасток 7-8 років. Мета дослідження – вдосконалення координаційних здібностей гімнасток 7-8 років за допомогою роботи з двома предметами. Методи дослідження: аналіз на узагальнення науково-методичної літератури, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. В рамках проведеного дослідження встановлено, що рівень координаційних здібностей обстежених гімнасток на початку дослідження відповідає середньому, але індивідуальні показники дуже різняться між собою. Результати тестів, які виконувалися правою рукою відповідають в більшості випадків середньому рівню, результати лівою рукою частіше його не досягають. Комплекси вправ з двома м'ячами, запропоновані в рамках експериментальної методики, були різноманітними за характером, виконувалися правою і лівою руками з однаковою інтенсивністю, включали не тільки вивчені елементи, але і нові, що представляли собою складність роботи з предметом. Вправи виконувалися обома руками одночасно, варіювалися в залежності від ступеня оволодіння ними. В результаті педагогічного експерименту рівень розвитку координаційних здібностей гімнасток контрольної та експериментальної групи покращився. В експериментальній групі після експерименту більшість показників (вісім з десяти) мають статистично значущі зміни порівняно з показниками контрольної групи (один з десяти).
EN : Qualification work – 52 pages, 2 tables, 1 figure, 62 literary sources. Object of research-coordination abilities of gymnasts 7-8 years. The aim of the study is to improve the coordination abilities of gymnasts 7-8 years by working with two subjects. Research methods: analysis and generalization of scientific and methodological literature, pedagogical testing, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics. As part of the study, it was found that the level of coordination abilities of the surveyed gymnasts at the beginning of the study corresponds to the average, but individual indicators are very different from each other. The results of tests performed with the right hand correspond in most cases to the average level, the results of the left hand often do not reach it. The sets of exercises with two balls proposed in the framework of the experimental technique were diverse in nature, performed with the right and left hands with the same intensity, included not only the studied elements, but also new ones, which represented the complexity of working with the subject. Exercises were performed with both hands at the same time, varied depending on the degree of mastery of them. As a result of pedagogical experiment the level of development of coordination abilities of gymnasts of control and experimental group improved. In the experimental group after the experiment, most of the indicators (eight out of ten) have statistically significant changes compared to the indicators of the control group (one in ten).
Description: Яковлева А. Е. Методика розвитку координаційних здібностей юних гімнасток з використанням двох м’ячей : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник В. О. Пономарьов. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 52 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1472
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної культури і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яковлева.pdfМагістерська робота584.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.