Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1482
Title: Підвищення ефективності рекламної діяльності ТОВ "Бонум Груп"
Authors: Карпенко, Віталій Олексійович
Keywords: рекламна кампанія
рекламна діяльність
система маркетингу
маркетингова діяльність
ефективність реклами
стимулювання збуту
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 107 с., 9 рис., 26 табл., 11 додатків, 53 джерела. Об’єктом дослідження є виробничо-торгівельне підприємство ТОВ «Бонум Груп». Метою роботи є аналіз рекламної діяльності ТОВ «Бонум Груп» та розробка заходів, спрямованих на підвищення ефективності рекламної кампанії. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної кваліфікаційної роботи визначається тим, що найчастіше на підприємствах планування рекламної діяльності проводиться без урахування маркетингових стратегій у відриві від маркетингової діяльності, що призводить до підвищення витрат на рекламу при зниженні її ефективності. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи рекламної діяльності як складової маркетингу підприємств. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність ТОВ «Бонум Груп» та запропоновано заходи щодо удосконалення системи управління рекламною діяльністю на досліджуваному підприємстві. Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом ТОВ «Бонум Груп» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств.
EN : Thesis for the Master’s Degree: 107 pp., 9 fig., 26 tab., 11 appendices, 53 sources. The object of the research is LLC «Bonum Group». The purpose is the analysis of the advertising activity of «Bonum Group» LLC and development of measures aimed at improving the effectiveness of the advertising campaign. The research methods: descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical, balance, a method of statistical analysis, grouping and summarizing data, expert estimates. Background of this thesis is determined by the fact that in the most cases, the planning of advertising activities is carried out without considering marketing strategies in isolation from marketing activities, which leads to an increase in advertising costs while reducing its effectiveness. During the execution of the thesis we were considered the theoretical foundations of the Raising Efficiency of Advertising Activity of enterprises. Based on the theoretical material was analyzed the activities of the LLC «Bonum Group» and suggested ways of improving of the Raising Efficiency of Advertising Activity of this company. The specifics character of the paper consists in the fact that the results may be used in the practice of the LLC «Bonum Group» and will contribute to improvement of activity of domestic enterprises.
Description: Карпенко В. О. Підвищення ефективності рекламної діяльності ТОВ «Бонум Груп» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник І. А. Гальчинська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 107 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1482
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpenko.pdfМагістерська робота993.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.