Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1571
Title: Вплив міжнародного туризму на туристичний ринок України
Authors: Шарун, Владислав Сергійович
Keywords: туризм
туристичні ресурси
формування туру
розвиток туристичних ресурсів
програма розвитку туризму
міжнародний туризм
рекреаційні зони
пам'ятка історії
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 87 сторінок, 2 таблиці, 3 додатки, 83 літературних джерел. Мета роботи – визначити вплив міжнародного туризму на туристичний ринок України. Для вирішення окремих завдань використовувались також наступні методи: статистичного аналізу – для дослідження динаміки, структури і ефективності функціонування суб’єктів туристичної діяльності; проблемно-орієнтовний – для наукового обґрунтування напрямів вирішення проблем розвитку вітчизняної туристичної галузі; компаративний – для зіставлення розвитку туризму в різних регіонах та країнах; праксиметричний – для аналізу передового наукового досвіду. Застосовувались також методи комплексного системного аналізу економічних та управлінських явищ і процесів. Об’єктом дослідження туристичний ринок України. Предметом дослідження є розвиток туристичного ринку України та його місце в міжнародному туризмі. Основна частина роботи присвячена дослідженню впливу міжнародного туризму на туристичний ринок України. Результатом нашого дослідження є розробка виїзного закордонного туру та визначення перспектив для розвитку туристичного ринку України за рахунок впровадження нових туристичних продуктів.
EN : Thesis – 87 pages, 2 drawings, 3 applications, 83 literary sources. The purpose of the work is to determine the impact of international tourism on the tourist market of Ukraine. The following methods were used to solve individual problems: statistical analysis – to study the dynamics, structure and efficiency of the activity of subjects of tourism activity; problem-oriented – for scientific substantiation of directions for solving problems of development of the domestic tourism industry; comparative – for comparison of tourism development in different regions and countries; praxymmetric – for analysis of advanced scientific experience. Methods of integrated system analysis of economic and managerial phenomena and processes were also used. The object of research is the tourist market of Ukraine. The subject of the study is the development of the tourist market of Ukraine and its place in international tourism. The main part of the work is devoted to the study of the impact of international tourism on the tourist market of Ukraine. The result of our research is the development of a trip abroad and the definition of prospects for the development of the tourist market of Ukraine at the expense of the introduction of new tourist products.
Description: Шарун В.С. Вплив міжнародного туризму на туристичний ринок України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Н. В. Маковецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1571
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
шарун.docxМагістерська робота2.24 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.