Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1573
Title: Букінг і тікетинг:використання сучасних технічних досягнень і комунікативної культури на авіапідприємствах
Other Titles: Booking and Ticketing: utilizing modern technical achievements and communicative culture at aviation enterprises
Authors: Буцанова, Євгенія Олегівна
Keywords: туризм
авіація
туристична агенція
аеропорт
квиток
глобальна система бронювання
сервіс
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 86 сторінок, 75 літературних джерел, 8 додатків, 3 таблиці, 5 графічниї зображень. Об'єктом вивчення в даному випадку виступає надання послуги оформлення авіаквитка, спілкуванню з клієнтом, допомоги при підборі перельоту, а так же механізм за допомогою якого це який здійснюють. Предметом є принципи схеми механізми роботи в авіаційній сфері, додаткові сервіси та методи досягнення мети. Мета - дослідити процес надання сервісного обслуговування та коммунікаційна підприємстві авіасектору. Методи дослідження - аналіз діяльності на основі джерел, спостереження вищезгаданих процесів безпосередньо на одному із об’єктів туристичної сфери, описовий. Практичне значення розроблено на основі дослідження надання послуги на підприємстві з бронювання та оформлення авіаквитків і супутніх послуг tripway.com, розгляд якого передбачає надання практичних порад та важливих деталей для кращого розуміння у сфері букінгу і тікетингу. Використовувались матеріали опубліковані у наукових конференціях Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів
EN : Qualification work - 86 pages, 75 literary sources, 8 applications, 3 tables, 5 graphic images. The object of study in this case is the provision of air ticket clearance service, communication with the client, assistance in the selection of flights, as well as the mechanism by which it is carried out. The subject is the principles of the scheme of the mechanisms of work in the aviation sphere, additional services and methods of achieving the goal. The aim is to investigate the process of service delivery and communication to the aviation sector. Research methods - analysis of activities based on sources, observation of the above processes directly at one of the objects of the tourist sphere, descriptive. The practical value is based on a survey of the provision of a tripway.com airline reservation and ticketing service, which provides practical tips and important details for better understanding in the bookings and ticketing fields. The materials published at scientific conferences of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference of Young Scientists and Students were used.
Description: Буцанова Є.О. Букінг і тікетинг:використання сцчасних технічних досягнень і комуникативної культури на авіапідприємствах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Є. Г. Бортніков. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1573
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Буцанова.docМагістерська робота4.11 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.