Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1580
Title: Управління брендом підприємства ПП "Меблі-Сова"
Authors: Бабаєв, Лєйсан Мусаєвич
Keywords: маркетинг
ефект перлокуції
управління брендом
економічна ефективність
бренд
оцінювання ефективноті марктеингу
комунікаційний АКТ
marketing
effect perlokutsії
brand management
economic efficiency
the brand
assessment of effectiveness of marketing
komunіkatsіyny ACT
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 116 c., 13 pиc., 11 тaбл., 17 фор., 65 посилань. Об'єкт дослідження – ПП «Меблі-Сова». Предмет дослідження є процес управління брендом підприємства ПП «Меблі-Сова». Для досягнення мети та вирішення поставлених завдань випускної кваліфікаційної роботи застосовані різноманітні методи дослідження, зокрема: метод аналізу, синтезу, узагальнення, метод порівняння, систематизації методичних підходів і пропозицій щодо підвищення маркетингової ефективності ПП «Меблі-Сова»; графічний, експертних оцінок та метод комплексного аналізу – для уточнення отриманих результатів. Мета випускної кваліфікаційної роботи – удосконалення методичного підходу до формування бренду підприємства. Для досягнення мети поставлені такі завдання: – вивчити сутність бренду, його маркетингових, економічних, правових аспектів; – дослідити методи управління брендом товару; – розглянути методичні підходи до оцінювання ефективності брендингу; – провести аналіз маркетингової діяльності ПП «Меблі-Сова»; – провести аналіз управління брендом ПП «Меблі-Сова»; – виконати оцінку ефективності брендингу ПП «Меблі-Сова»; – удосконалити методичний підхід до формування бреду; – запропонувати заходи підвищення ефективності бренду ПП «Меблі-Сова»; – розрахувати ефективність запропонованих заходів. Для досягнення мети та вирішення поставлених завдань випускної кваліфікаційної роботи застосовані різноманітні методи дослідження, зокрема: метод аналізу, синтезу, узагальнення, метод порівняння, систематизації методичних підходів і пропозицій щодо управління брендом підприємства ПП «Меблі-Сова»; графічний, експертних оцінок та метод комплексного аналізу – для уточнення отриманих результатів. Наукова новизна кваліфікаційної роботи магістра полягає в удосконаленні методичного підходу до оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства, який полягає у побудові просторової моделі ефективності, яка утворюється на основі показників ціни товару, ефективності маркетингових заходів на його просування та швидкості реакції компанії на дії конкурентів. Практична значущість роботи полягає у розробці рекомендацій до управління брендом підприємства ПП «Меблі-Сова».
EN : Qualification of the robot magistra: 116 pp., 13 pic., 11 tablets, 17 ph., 65 references. Object dosledzhennya - PP "Meble-Owl." The subject is the process of managing the brand of software of the Mebeli-Owl software company. To achieve this goal, we’ll make the delivery of the standard qualifications; the methods of accessing, secrecy: analysis method, synthesis, communication method, marketing methodology graphical, expert evaluations and the method of complex analysis - to clarify the final results. The meta of the VIP quarterly robots is a more convenient methodical approach to formulating the brand of business. To achieve this, put the same order: - vivchyty sutnist brand, marketing marketing, economic, legal aspects; - doslіditi method of brand management product; - Take a look at the methodical approach to evaluating the effectiveness of branding; - to conduct an analysis of marketing dyalnosti PP “Mebli-Sova”; - conduct an analysis of brand management of the software company Mebli-Sova; - viscomets evaluation of the effectiveness of branding PP Mebli-Sova; - Consciousness of methodical pidkhid to the form of delirium; - request a visit to the brand of the PP Mebli-Sova brand effectiveness; - rozrahuvati effectiveness of the reserved visits. To achieve this, we’ll make deliveries to the company’s office; the robots are reclassified, the methods of analysis, synthesis, analysis, methodology are used. graphical, expert evaluations and the method of complex analysis - to clarify the final results. Naukova novelty kvalіfіkatsіynoї robot magіstra polyagaє in udoskonalennі systematic pіdhodu to otsіnyuvannya efektivnostі marketingovoї dіyalnostі pіdpriєmstva, yaky polyagaє in pobudovі prostorovoї modelі efektivnostі, yak utvoryuєtsya on osnovі pokaznikіv tsіni product, marketing efektivnostі zahodіv on Yogo prosuvannya that shvidkostі reaktsії kompanії on dії konkurentіv. Practical is the significance of the robots of the pole at the tip of the recommendation before managing the brand of software of the Mebel-Sova software.
Description: Бабаєв Л. М. Управління брендом підприємства ПП «Меблі-Сова» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 «Маркетинг» / наук. керівник Ю. В. Калюжна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 116 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1580
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бабаєв_ЛМ.pdfМагістерська робота9.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.