Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1586
Title: Формування інтегрованих маркетингових комунікацій ТОВ «Союз – Континент – СК»
Authors: Метелиця, Ігор Олександрович
Keywords: маркетингові комунікації
інтеграція
стимулювання збуту
реклама
Інтернет
персональний продаж
прямий маркетинг
marketing communications
integration
sales promotion
advertising
Internet
personal selling
direct marketing
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Магістерська робота магістра: 94 с., 21 рис., 12 табл., 63 джерела, 1 додаток. Об’єктом дослідження є процес формування інтегрованих маркетингових комунікацій ТОВ «Союз – Континент – СК». Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо вдосконалення методів формування інтегрованих маркетингових комунікацій ТОВ «Союз – Континент – СК». Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств. У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) розглянуто сутність, зміст та складові маркетингових комунікацій; 2) досліджено комплекс маркетингових комунікацій як чинник підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства; 3) досліджено інтегровані маркетингові комунікації та передумови їхнього створення на підприємствах; 4) проаналізовано маркетингові комунікації на ТОВ «Союз – Континент – СК»; 5) проаналізовано ефективність витрат на маркетингові комунікації ТОВ «Союз – Континент – СК»; 6) запропоновано стратегічне планування інтегрованих маркетингових комунікацій; 7) розроблено рекомендації по впровадженню інтегрованої системи маркетингових комунікацій ТОВ «Союз – Континет – СК»; 8) здійснена оцінка ефективності запропонованих заходів для ТОВ «Союз – Континет – СК». Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово-економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що удосконалено програму планування інтегрованих маркетингових комунікацій в системі управління ринковою діяльністю підприємства яка на відміну від існуючих передбачає проведення аналізу кампаній конкурентів і їх оцінювання, що дозволяє переглянути загально-корпоративні, маркетингові, комунікативні цілі і стратегії підприємства. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема стратегія планування маркетингових комунікацій інтегральної системи маркетингових комунікацій.
EN : Master's work of the master: 94 p., 21 figs., 12 tables, 63 references, 1 appendix. The object of the research is the process of forming the integrated marketing communications of Soyuz - Continent - SK LLC. The subject of the research is theoretical and methodological approaches to the improvement of the methods of forming integrated marketing communications of Soyuz - Continent - SK LLC. The purpose of the master's thesis is to systematize scientific, methodological and practical knowledge on the formation of integrated marketing communications of enterprises. In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the essence, content and components of marketing communications are considered; 2) the complex of marketing communications as a factor of increase of competitiveness of production of the enterprise is investigated; 3) integrated marketing communications and prerequisites for their creation at enterprises are investigated; 4) Marketing communications at Soyuz - Continent - SK LLC were analyzed; 5) the cost effectiveness of marketing communications of Soyuz - Continent - SK LLC was analyzed; 6) strategic planning of integrated marketing communications is proposed; 7) developed recommendations for the implementation of the integrated marketing communications system of Soyuz - Continent - SK LLC; 8) evaluation of the effectiveness of the proposed measures for LLC "Union - Continent - SC". Methods of research: logical generalization, deductive, financial-economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. The scientific novelty of the research is that the program of planning integrated marketing communications in the system of management of market activity of the enterprise is improved, which, unlike the existing ones, provides for analysis of competitors' campaigns and their evaluation, which allows to review corporate, marketing, communicative goals and strategies of the enterprise. The results of the study can be used by enterprises, in particular the marketing communications planning strategy of the integrated marketing communications system.
Description: Метелиця І. О. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій ТОВ «Союз – Континент – СК»: кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 «Маркетинг» / наук. керівник Н. В.Терент’єва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 94 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1586
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Метелиця_ІО.pdfМагістерська робота1.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.