Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1587
Title: Маркетингові методи збільшення обсягів збуту ПП «МассІнтерактивУкраїна»
Authors: Луц, Дар’я Віталіївна
Keywords: збут
збутова діяльність
маркетингові дослідження
попит
ринок
продаж
ціна
семплінг
омніокальність
sales
marketing
marketing research
demand
market
sales
price
sampling
omniality
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 93 с., 11 рис., 12 табл., 73 джерела, 2 додатки. Об’єктом дослідження є процес формуваня маркетингових методів збутової політики підприємства ПП «МассІнтерактивУкраїна». Предметом дослідження є теоретичні та методичні підходи до вдосконалення формування маркетингових методів збільшення обсягів збуту політики збуту підприємства ПП «МассІнтерактивУкраїна». Мета кваліфікаційної роботи – систематизація наукових, методологічних і практичних знань із формування маркетингових методів збутової політики підприємства. У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) розглянуто роль збутової політики на підприємстві; 2) систематизовано знання про методи стимулювання збуту ; 3) обґрунтовано особливості збутової діяльності в IT-компаніях; 4) розроблено PEST, SWOT та ABC-аналізи підприємства ПП «МассІнтерактивУкраїна»; 5) досліджено стан збутової діяльності ПП «МассІнтерактивУкраїна»; 6) проведено аналіз сайту ПП «МассІнтерактивУкраїна» з точки зору збутової діяльності; 7) розроблено пропозицію щодо оновлення Інтернет-платформи ПП «МассІнтерактивУкраїна»; 8) обгрунтовано ефективність від запропонованої модернізації сайту на ПП «МассІнтерактиУкраїна». Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, маркетингового, економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення даних та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано нові підходи до збутової діяльності у загалом кажучи новітній сфері ринку, а саме модернізація та оновлення потужностей на підприємстві ПП «МассІнтерактивУкраїна». У роботі виявлено слабкий сектор збутової діяльності на підприємсті, та запропоновано нові методи. Результати дослідження можуть бути використані на підприємстві ПП«МассІнтерактивУкраїни», зокрема систематизовані етапи впровадження модернізації та підраховано витратну частину впровадження на підприємстві ПП«МассІнтерактивУкраїна».
EN : Master's qualification work: 93 pp., 11 figs., 12 tables, 73 references, 2 supplements. The object of the research is the process of forming marketing methods of marketing policy of the enterprise of PE "MassInteractive Ukraine". The subject of the research is theoretical and methodical approaches to improving the formation of marketing methods to increase the sales volume of the enterprise policy of PE "MassInteractiveUkraine". The purpose of qualification work - systematization of scientific, methodological and practical knowledge on the formation of marketing methods of enterprise marketing policy. In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the role of marketing policy in the enterprise is considered; 2) systematic knowledge of sales promotion methods; 3) the features of marketing activity in IT companies are substantiated; 4) PEST, SWOT and ABC analyzes of the enterprise of MassinteractiveUkraine PE have been developed; 5) investigated the state of sales activity of PE "MassInteractive Ukraine"; 6) an analysis of the site of PE "MassInteractiveUkraine" in terms of marketing activities; 7) a proposal was developed to update the Internet platform of PE "MassInteractive Ukraine"; 8) the effectiveness of the proposed site modernization at PE MassInteraktiUkraine is substantiated. Methods of research: logical generalization, deductive, marketing, economic and statistical analysis, comparison, summary of data, etc. The scientific novelty of the research is that new approaches to marketing activity are offered in the generally speaking newest sphere of the market, namely the modernization and updating of capacities at the enterprise of PE "MassInteractiveUkraine". The paper identifies a weak sector of marketing activity at the enterprise, and proposes new methods. The results of the study can be used at the enterprise of PE "MassInteractiveUkraine", in particular systematic stages of implementation of modernization and calculate the cost of implementation at the enterprise of PE "MassInteractiveUkraine".
Description: Луц Д. В. Маркетингові методи збільшення обсягів збуту ПП «МассІнтерактивУкраїна» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 «Маркетинг»/ наук. керівник Н. В.Терент’єва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 93 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1587
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Луц_ДВ.pdfМагістерська робота1.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.