Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1589
Title: Формування стратегії маркетингу промислового підприємства на прикладі ПАТ «Запоріжсталь»
Authors: Дем’яненко, Валерій Віталійович
Keywords: маркетинг
стратегія
методичні підходи
маркетингові стратегії
промисловий ринок
ефективність
послуги
бізнес-модель
marketing
strategy
methodological approaches
marketing strategies
industrial market
efficiency
services
business model
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 108 c., 19 pиc., 34 тaбл., 6 форм., 73 джерел, 6 додaток. Об’єкт дослідження – ПАТ «Запоріжсталь». Предмет дослідження – маркетингова стратегія ПАТ «Запоріжсталь». Мета випускної кваліфікаційної роботи – розробка стратегії маркетингу промислового підприємства на прикладі ПАТ «Запоріжсталь». У процесі дослідження отримано такі наукові результати:  досліджена сутність та класифікація маркетингових стратегій;  виявлено специфіку промислового ринку та стратегії маркетингу його господарюючих суб’єктів;  розглянуто методи формування стратегії маркетингу промислових підприємств;  дана організаційно-економічною характеристика ПАТ «Запоріжсталь»;  проаналізовані фактори, які впливають на розробку стратегії маркетингу ПАТ «Запоріжсталь»;  проаналізовані стратегії маркетингу ПАТ «Запоріжсталь»;  розроблена стратегія маркетингу неліквідної продукції ПАТ «Запоріжсталь»;  удосконалена стратегія маркетингу ПАТ «Запоріжсталь»;  проаналізована ефективність запропонованих заходів. Для досягнення мети та вирішення поставлених завдань дипломної роботи застосовані різноманітні методи дослідження, зокрема: економічний метод, узагальнення, метод порівняння, систематизації та графічного аналізу методичних підходів ПАТ «Запоріжсталь»; графічний – для уточнення отриманих результатів, методи наукового порівняння, експертних оцінок та метод комплексного аналізу. Основні результати, що містять наукову новизну, полягають у наступному: удосконалено бізнес-модель Остервальдера і Пінье, яка призначена для розробки стратегії маркетингу і, на відміну від існуючої, включає елементи: «довгий хвіст» та «двосторонній ринок». Результати дослідження можуть бути використані при подальших теоретичних розробках щодо позиціонування підприємства або товару на ринку або використані практично при розробці маркетингової стратегії підприємства металургії.
EN : Master's work: 108 p., 19 pc., 34 tables, 6 forms., 73 references, 6 appendices. The object of study is PJSC "Zaporizhstal". The subject of the study is the marketing strategy of PJSC "Zaporizhstal". The purpose of the final qualification work is to develop an industrial enterprise marketing strategy based on the example of PJSC "Zaporizhstal". During the research the following scientific results were obtained: – investigated the nature and classification of marketing strategies; – revealed the specifics of the industrial market and marketing strategy of its business entities; – methods of forming of strategy of marketing of industrial enterprises are considered; – given organizational and economic characteristics of PJSC "Zaporizhstal"; – factors that influence the development of marketing strategy of PJSC "Zaporizhstal" are analyzed; – marketing strategies of PJSC "Zaporizhstal" are analyzed; – a strategy for marketing illiquid products of PJSC "Zaporizhstal" was developed; – improved marketing strategy of PJSC "Zaporizhstal"; – the effectiveness of the proposed measures is analyzed. Various research methods have been applied to achieve the goal and to solve the tasks of the diploma work, in particular: economic method, generalization, method of comparison, systematization and graphical analysis of methodological approaches of PJSC "Zaporizhstal"; graphic - to clarify the results obtained, methods of scientific comparison, expert evaluation and method of complex analysis. The main results, which contain scientific novelty, are: Osterwalder and Pignier's business model, which is designed to develop a marketing strategy and, unlike the existing one, includes the elements: "long tail" and "bilateral market". The results of the study can be used in further theoretical developments regarding the positioning of an enterprise or product on the market or used in the practical development of the marketing strategy of a metallurgical enterprise.
Description: Дем’яненко В. В. Формування стратегії маркетингу промислового підприємства на прикладі ПАТ «Запоріжсталь»: кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 «Маркетинг» / наук. керівник Ю. В. Калюжна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 108 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1589
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Демяненко_ВВ.pdfМагістерська робота3.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.