Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1689
Title: | Робота соціального педагога з адаптації першокласників до умов навчання у школі |
Authors: | Гордієнко, Анна Валентинівна |
Keywords: | адаптація соціальна адаптація адаптація до школи емоційна дезадаптація дітей молодшого шкільного віку молодший шкільний вік професійна діяльність соціального педагога adaptation social adaptation adaptation to school younger scholar |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Кваліфікаційна робота: 67 с., 2 таблиці, 61 джерело.
Об'єкт дослідження: процес адаптації першокласників до умов навчання у школі.
Предмет дослідження: соціально-педагогічна діяльність з адаптації першокласників до школи.
Мета дослідження: визначити та обґрунтувати соціально-педагогічні умови адаптації першокласників до умов навчання у школі.
Гіпотеза дослідження полягає в припущенні, що професійна діяльність соціального педагога буде сприяти ефективній шкільній адаптації учнів молодшого шкільного віку за наступних умов: при проведенні психолого-педагогічної діагностики адаптації дитини до умов шкільного навчання, соціально-педагогічної корекції та роботи з сім‘єю. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що визначено та обґрунтовано соціально-педагогічні умови адаптації першокласників до умов навчання у школі, складено рекомендації з практичної діяльності соціального педагога з адаптації першокласників до школи.
Практична значущість дослідження полягає в тому, що теоретичні і експериментальні результати можуть бути використовувані в професійній діяльності педагогів, шкільних психологів, фахівців соціально-психологічних освітніх служб. EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (61 items, 24 of foreign origin), 1 addendum on 6 pages. The qualifying work volume is 78 pages long, 61 of them – body text. There are 2 tables. The qualifying work reveals the social and pedagogical conditions of adaptation of the first-graders to the conditions of study at school are defined and substantiated, the recommendations on the practical activity of the social educator on the adaptation of the first-graders to the school are made. The research object: the process of adapting first graders to the conditions of study at school. The research subject: social and pedagogical activities to adapt first-graders to school. The research purpose: to define and substantiate social and pedagogical conditions of adaptation of first-graders to the conditions of study in school. The research tasks are: 1) to carry out theoretical analysis of scientific literature on the problem of school adaptation; 2) determine the means and methods of social and pedagogical activities for the adaptation of first graders to school; 3) to experimentally check the socio-pedagogical features of the child's adaptation to school education; 4) make recommendations on the practical activities of the social teacher to adapt the first graders to school. |
Description: | Гордієнко А. В. Робота соціального педагога з адаптації першокласників до умов навчання у школі : кваліфікаційна робота магітсра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя, 2020. 67 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1689 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gordienko A.V.pdf | Магістерська робота | 857.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.