Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1689
Title: Робота соціального педагога з адаптації першокласників до умов навчання у школі
Authors: Гордієнко, Анна Валентинівна
Keywords: адаптація
соціальна адаптація
адаптація до школи
емоційна дезадаптація дітей молодшого шкільного віку
молодший шкільний вік
професійна діяльність соціального педагога
adaptation
social adaptation
adaptation to school
younger scholar
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 67 с., 2 таблиці, 61 джерело. Об'єкт дослідження: процес адаптації першокласників до умов навчання у школі. Предмет дослідження: соціально-педагогічна діяльність з адаптації першокласників до школи. Мета дослідження: визначити та обґрунтувати соціально-педагогічні умови адаптації першокласників до умов навчання у школі. Гіпотеза дослідження полягає в припущенні, що професійна діяльність соціального педагога буде сприяти ефективній шкільній адаптації учнів молодшого шкільного віку за наступних умов: при проведенні психолого-педагогічної діагностики адаптації дитини до умов шкільного навчання, соціально-педагогічної корекції та роботи з сім‘єю. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що визначено та обґрунтовано соціально-педагогічні умови адаптації першокласників до умов навчання у школі, складено рекомендації з практичної діяльності соціального педагога з адаптації першокласників до школи. Практична значущість дослідження полягає в тому, що теоретичні і експериментальні результати можуть бути використовувані в професійній діяльності педагогів, шкільних психологів, фахівців соціально-психологічних освітніх служб.
EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (61 items, 24 of foreign origin), 1 addendum on 6 pages. The qualifying work volume is 78 pages long, 61 of them – body text. There are 2 tables. The qualifying work reveals the social and pedagogical conditions of adaptation of the first-graders to the conditions of study at school are defined and substantiated, the recommendations on the practical activity of the social educator on the adaptation of the first-graders to the school are made. The research object: the process of adapting first graders to the conditions of study at school. The research subject: social and pedagogical activities to adapt first-graders to school. The research purpose: to define and substantiate social and pedagogical conditions of adaptation of first-graders to the conditions of study in school. The research tasks are: 1) to carry out theoretical analysis of scientific literature on the problem of school adaptation; 2) determine the means and methods of social and pedagogical activities for the adaptation of first graders to school; 3) to experimentally check the socio-pedagogical features of the child's adaptation to school education; 4) make recommendations on the practical activities of the social teacher to adapt the first graders to school.
Description: Гордієнко А. В. Робота соціального педагога з адаптації першокласників до умов навчання у школі : кваліфікаційна робота магітсра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя, 2020. 67 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1689
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gordienko A.V.pdfМагістерська робота857.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.