Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1695
Title: Діяльність соціального педагога з дітьми з неповних сімей
Authors: Гініятулліна, Олена Миколаївна
Keywords: сім’я
неповна сім’я
соціально-педагогічна робота
соціалізація
розлучення
агресивність
адаптація
family
incomplete family
socio-pedagogical work
socialization
divorce
aggressiveness
adaptation
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 70 с., 3 таблиці, 64 джерела. Об’єкт дослідження: діяльність соціального педагога з дітьми з неповних сімей. Предмет дослідження: специфіка діяльності соціального педагога з дітьми з неповних сімей. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні специфіки роботи соціального педагога з дітьми з неповних сімей. Гіпотеза дослідження полягає в припущенні, що специфіка роботи соціального педагога з дітьми з неповних сімей залежить від особистісних особливостей дитини, які в неї сформувалися після розлучення батьків. Наукова новизна дослідження полягає в розробці рекомендацій з адаптації дитини до нових умов життя. Практичне значення роботи полягає у складанні рекомендацій з адаптації дитини до нових умов життя, які можуть бути використані соціальними педагогами, психологами, батьками та вчителями з метою допомоги дитині адаптуватися до нових життєвих умов.
EN : The qualifying work consists of introduction, 3 parts, findings, list of literature (64 items, 30 of foreign origin). The qualifying work volume is 75 pages long, 65 of them – body text. There are 3 tables. The qualifying work gives recommendations for adapting the child to new living conditions, which can be used by social educators, psychologists, parents and teachers to help the child adapt to new life conditions. The research object: Social educator’s activity regarding children from single families. The research subject: Social educator activities specifics regarding children from single families. The research purpose: substantiation of the specifics of the social teacher's work with children from single families. The research tasks are: 1) single families – as subject and object of social studies theoretical analysis; 2) divorce impact on child’s state analysis; 3) to reveal social educator’s activity specifics concerning formation of child’s behavior in two- and single-parent families; 4) to form recommendations concerning children adaptation to new conditions.
Description: Гініятулліна О. М. Діяльність соціального педагога з дітьми з неповних сімей : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник К. Л. Потопа. Запоріжжя : ЗНУ, 2020, 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1695
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Giniyatullina O.M.pdfМагістерська робота894.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.