Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/16961
Title: Менеджмент та маркетинг зовнішньоекономічної діяльності
Authors: Бікулов, ДамірТагірович
Головань, Ольга Олексіївна
Маркова, Світлана Вікторівна
Чкан, Анна Сергіївна
Олійник, Олександр Миколайович
Сухарева, Катерина Володимирівна
Keywords: навчальний посібник
міжнародне середовище
міжнародне дослідження
франчайзинг
інтеграція
ціна
первинна інформація
вторинна інформація
Issue Date: 2022
Publisher: ЗНУ
Abstract: UA : Навчальний посібник містить теоретичні положення з актуальних проблем курсу «Менеджмент та маркетинг зовнішньоекономічної діяльності». Теоретичний матеріал розроблено для формування системи знань про методики аналізу міжнародного середовища організації та оцінювання його привабливості для здійснення зовнішньоекономічної діяльності. До кожної теми подано перелік базових понять та термінів, тестові завдання для оцінки рівня засвоєння знань. У видані запропоновано практичні завдання для самостійного вирішення, а також теоретичні питання для самоконтролю. Для здобувачів ступеня вищої освіти магістра спеціальності «Менеджмент», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності».
Description: Бікулов Д. Т., Головань О. О., Маркова С. В., Чкан А. С., Олійник О. М., Сухарева К. В. Менеджмент та маркетинг зовнішньоекономічної діяльності : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти магістра спеціальності «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 99 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/16961
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0049116.docКнига466.86 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.