Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/16980
Title: Міжнародний маркетинг
Authors: Дугієнко, Наталя Олександрівна
Keywords: методичні рекомендації
маркетинг
товар
ринок
сегментація
конкуренція
експортування
товарна політика
Issue Date: 2023
Publisher: ЗНУ
Abstract: UA : Методичні рекомендації містять плани практичних занять, поради до вивчення питань кожної теми курсу, основні терміни та поняття, контрольні запитання, теми доповідей, тестові завдання для самоконтролю, практичні завдання, список рекомендованої літератури. Видання сприятиме засвоєнню знань та набуттю вмінь із концептуальних засад, принципів, методів дослідження економічного, соціально-культурного, політико-правового середовища міжнародної маркетингової діяльності. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Економіка», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Міжнародна економіка».
Description: Дугієнко Н. О. Міжнародний маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності "Економіка" освітньо-професійної програми "Міжнародна економіка". Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 69 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/16980
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри міжнародної економіки, природних ресурсів і економіки міжнародного туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0052658.pdfМетодичні вказівки769.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.