Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17002
Title: Фінансовий облік в управлінні підприємством:
Authors: Скорнякова, Юлія Борисівна
Keywords: методичні рекомендації
підприємство
бухгалтерський облік
документація
бухгалтерська звітність
баланс
касові операції
платіжне доручення
Issue Date: 2022
Publisher: ЗНУ
Abstract: UA : Методичні рекомендації підготовлені з метою організації самостійної роботи студентів з дисципліни «Фінансовий облік в управлінні підприємством». Навчально-методичне видання включає ключові поняття, питання для самостійного опрацювання і методичні рекомендації, контрольні питання, тести та практичні завдання для самостійної роботи за кожною з тем дисципліни, а також термінологічний словник, у якому розкрито сутність основних понять курсу. Видання сприятиме формуванню у студентів цілісної системи теоретичних знань і практичних навичок ведення фінансового обліку та прийняття управлінських рішень на підставі облікових даних. Спрямоване на поглиблене опанування навчального матеріалу, на формування у студентів здатності самостійно мислити та діяти, на здобуття теоретичних знань та практичних навичок ведення фінансового обліку та використання облікової інформації в процесі прийняття управлінських рішень. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Облік і оподаткування» освітньо-професійної програми «Облік і аудит».
Description: Скорнякова Ю. Б. Фінансовий облік в управлінні підприємством : методичні рекомендації до самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності "Облік і оподаткування" освітньо-професійної програми "Облік і аудит". Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 72 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17002
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0049112.docМетодичні вказівки528.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.