Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17106
Title: Формування корпоративної культури організації
Authors: Друзь, Микола Володимирович
Keywords: меблеве підприємство
корпоративна стратегія
корпоративна культура
управління
Issue Date: 2023
Publisher: ЗНУ
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Формування корпоративної культури організації»: 61 сторінки, 8 таблиць, 17 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань нараховує 26 найменувань. Актуальність теми визначається тим, що корпоративна культура знаходиться не найкращому рівні та поза увагою керівників організації. Тому на сьогоднішній день відсутні фахівці щодо формування та розвитку корпоративної культури, а також, не здійснюється підготовка та відсутній механізм у цій сфері. Корпоративна культура знаходиться на стадії зародження майже на всіх підприємствах, тому вона не зовсім відіграє роль в організаційному управлінні – для недавно створених підприємств. Метою кваліфікаційноїї роботи – є розроблення та дослідження теоретичних засад та основні складові формування корпоративної культури ВАТ «Palmalina». Об’єкт дослідження є корпоративна культура ВАТ «Palmalina». Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів, практичні матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, графіків, схем. Під час виконання роботи було проаналізувано теоретичні засади формування корпоративної культури організації; корпоративну культуру ВАТ «Palmalina»; виявлено проблеми управління системою корпоративної культури на підприємстві ВАТ «Palmalina»; запропоновано шляхи удосконалення корпоративної культури ВАТ «Palmalina».
EN : Qualification work: 61 pages, 8 tables, 17 figures, 1 appendic. The list of links includes 26 items. The relevance of the topic is increased by the fact that the corporate culture is not at the best level and out of the attention of the heads of the organization. Therefore, to date, there are no specialists in the formation and development of corporate culture, as well as no training and no mechanism in this area. Corporate culture is at the nascent stage in almost all enterprises, so it does not completely change the role in organizational management - for newly created enterprises. The method of qualification work is the development and research of the theoretical foundations and main components of the formation of the corporate culture of JSC "Palmalina". The object of the study is the corporate culture of JSC "Palmalina". Research methods - observation and comparison, grouping and generalization of data, analysis and synthesis, agreement and formalization, analytical, tabular, graphic, balance sheet. The information base of the work consists of scientific works on management and economics, monographic studies and articles by domestic authors, practical materials and official statistical data, Internet resources. In the work, the information is summarized and displayed using tables and figures.
Description: Друзь М. В. Формування корпоративної культури організації : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник Ю. І. Полусмяк. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 61 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17106
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Druz.pdfРобота бакалавра1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.