Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17108
Title: Шляхи вдосконалення корпоративної стратегії підприємства ТДВ «Запорізький хлібокомбінат №1»
Authors: Решетова, Віолета Сергіївна
Keywords: конкурентна стратегія
корпоративна стратегія
стратегія
оцінка
Issue Date: 2023
Publisher: ЗНУ
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Шляхи вдосконалення корпоративної стратегії підприємства ТДВ «Запорізький хлібокомбінат №1»: 64 сторінка, 11 таблиці, 2 рисунки. Перелік посилань нараховує 26 найменування. Актуальність теми визначається тим, що в сучасних ринкових умовах успішне функціонування підприємства передбачає високу ефективність його діяльності та можливість пристосовуватись до зовнішніх умов, які змінюються. Світовий досвід показує, що найбільш ефективно ці задачі вирішуються на основі використання концепції стратегічного управління. З усього комплексу задач у сфері управління слід виділити дослідження організаційно-економічних проблем розробки стратегії підприємства в умовах становлення ринкового механізму. Метою кваліфікаційної робити є аналіз стратегічного потенціалу та обґрунтування шляхів вдосконалення корпоративної стратегії ТДВ «Запорізький хлібокомбінат №1». Об’єкт дослідження є корпоративна стратегія ТДВ «Запорізький хлібокомбінат №1». Методи дослідження – спостереження та порівняння, групування та узагальнення даних, аналізу та синтезу, узгодження та формалізації, аналітичний, табличний, графічний, балансовий. Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів, практичні матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, рисунків.
EN : Qualification work: 64 pages, 11 tables, 2 figures. The list of links includes 26 items. The relevance of the topic is determined by the fact that in modern market conditions, the successful functioning of an enterprise requires high efficiency of its activities and the ability to adapt to changing external conditions. World experience shows that these tasks are most effectively solved based on the use of the concept of strategic management. From the entire complex of tasks in the field of management, the study of organizational and economic problems of developing an enterprise strategy in the conditions of the formation of a market mechanism should be highlighted. The purpose of the qualification is to analyze the strategic potential and justify the ways to improve the corporate strategy of the «Zaporizkii khlibokombinat Nо l». The object of the study is the corporate strategy of the «Zaporizkii khlibokombinat Nо l». Research methods - observation and comparison, grouping and generalization of data, analysis and synthesis, agreement and formalization, analytical, tabular, graphic, balance sheet. The information base of the work consists of scientific works on management and economics, monographic studies and articles by domestic authors, practical materials and official statistical data, Internet resources. In the work, the information is summarized and displayed using tables and figures.
Description: Решетова В. С. Шляхи вдосконалення корпоративної стратегії підприємства ТДВ «Запорізький хлібокомбінат №1» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник Ю. І. Полусмяк. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 64 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17108
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Reshetova.pdfРобота бакалавра1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.