Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17110
Title: Удосконалення організаційної культури на підприємстві ТОВ «АГРО-КЛАС»
Authors: Сандуляк, Лілія Володимирівна
Keywords: бренд
організаційна культура
ефективність
конкурентоспроможність
Issue Date: 2023
Publisher: ЗНУ
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Удосконалення організаційної культури на підприємстві ТОВ «АГРО-КЛАС»: 92 сторінки, 19 таблиць, 12 рисунків, 4 додатки. Перелік посилань нараховує 53 найменування. Актуальність теми обумовлена тим, що корпоративна культура дає організації власний, оригінальний образ в очах клієнтів і партнерів, що є важливим фактором конкурентоспроможності підприємства в сучасних ринкових умовах. Грамотно розроблена та реалізована корпоративна культура сприяє підвищенню конкурентоспроможності організації Метою роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення рівня організаційної культури в ТОВ «АГРО-КЛАС». Об’єктом дослідження є процес розвитку організаційної культури ТОВ «АГРО-КЛАС». Інформаційну базу роботи становлять статистичні дані ТОВ «АГРО- КЛАС» та його конкурентів на українському ринку, внутрішня інформація ТОВ «АГРО-КЛАС» та дані фінансової звітності, вихідні дані для впровадження заходів з удосконалення корпоративної культури в ТОВ «АГРО-КЛАС». Під час виконання роботи було вивчено теоретичні аспекти організаційної культури та їх особливості для вітчизняного бізнесу; проаналізовано складові організаційної культури, визначено вплив корпоративної культури на діяльність підприємства, розроблено проєкт підвищення рівня організаційної культури для ТОВ «АГРО-КЛАС».
EN : Qualification work: «Improvement of organizational culture at «AGRO- KLAS» LLC», 92 pages, 19 tables, 12 figures, 4 applications. The list of references includes 53 items. The relevance of the topic is due to the fact that corporate culture gives the organization its own, original image in the eyes of customers and partners, which is an important factor in the competitiveness of the enterprise in modern market conditions. Competently developed and implemented corporate culture contributes to increasing the competitiveness of the organization The purpose of the work is to develop recommendations for improving the level of organizational culture in «AGRO-KLAS» LLC. The object of the research is the process of organizational culture development of «AGRO-KLAS» LLC. The information base of the work consists of statistical data of «AGRO-KLAS» LLC and its competitors on the Ukrainian market, internal information of «AGRO- KLAS» LLC and financial reporting data, raw data for the implementation of measures to improve corporate culture in «AGRO-KLAS» LLC. During the work, the theoretical aspects of organizational culture and their features for domestic business were studied; the components of organizational culture were analyzed, the influence of corporate culture on the company's activities was determined, and a project for raising the level of organizational culture was developed for «AGRO-KLAS» LLC.
Description: Сандуляк Л. В. Удосконалення організаційної культури на підприємстві ТОВ «АГРО-КЛАС» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник О. А. Онищенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 92 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17110
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sanduliak.pdfРобота бакалавра988.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.