Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1712
Title: Формування вольової-саморегуляції у дошкільників
Other Titles: Formation of Voluntary Self-regulation in Preschoolers
Authors: Колісник, Юлія Володимирівна
Keywords: вольова-саморегуляція
діти
розвиток
психологічні особливості
дошкільний вік
volume-self-regulation
children
development
psychological features
kindergarten
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 63 сторінках, 2 таблиці, 4 рисунка. Перелік посилань включає 71 джерело. Об’єкт дослідження: вольова-саморегуляція у дошкільників. Проблема оволодіння своєю поведінкою є однією з ключових у справі вивчення розвитку і становлення особистості, для вирішення психологічних та педагогічних завдань, оскільки оволодіння своєю поведінкою може сформувати у підростаючого покоління активну життєву позицію. Успішне оволодіння дошкільниками навчальної програми відбувається при певній психологічній готовності їх до шкільного життя. В цю готовність входять і вольові якості (вольова регуляція поведінки: змусити себе виконати завдання, якщо воно й не цікаве, або довести почате діло кінця, якщо воно й важке, і т.д.). Засвоєння знань вимагає від учнів умов, спрямованих на підтримку робочого настрою, на подолання імпульсивності поведінки. В процесі здійснення навчальних, трудових та інших завдань важливим є вміння швидко переходити від однієї діяльності до іншої. Крім того, дитині потрібно вміти гальмувати свої дії, які можуть заважати працювати товаришам у класі.. Наукова новизна роботи полягає у розробці й апробації методів діагностики рівня розвитку саморегуляції в дошкільників, а також педагогічних засобів підвищення цього рівня.
EN : The work is presented on 63 pages, 2 tables, 4 figures. The list of links includes 71 sources. Object of study: willful self-regulation in preschoolers. The problem of mastering one's behavior is one of the key in the study of the development and development of personality, to solve psychological and pedagogical problems, as mastering one's behavior can form an active life position in the younger generation. Successful mastering of preschool curricula occurs with a certain psychological readiness for their school life. This willingness also includes volitional qualities (volitional regulation of behavior: to force yourself to accomplish a task if it is not interesting, or to prove the work of the end, if it is difficult, etc.). Knowledge acquisition requires students to support work-related conditions to overcome impulsive behavior. In the process of carrying out training, work and other tasks, the ability to move from one activity to another is important. In addition, the child needs to be able to slow down their actions, which may interfere with the work of classmates.
Description: Колісник Ю. В. Формування вольової-саморегуляції у дошкільників : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник В. В. Грандт. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 63 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1712
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колісник Ю.В..pdfМагістерська робота966.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.