Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17122
Title: Управління маркетинговою логістикою ТОВ «Ефес»
Authors: Білоусова, Анастасія Анатоліївна
Keywords: логістика
маркетинг
маркетингова логістика
споживач
Issue Date: 2023
Publisher: ЗНУ
Abstract: UA : Актуальність даної кваліфікаційної роботи полягає у тому, що управління логістичною діяльністю на підприємствах є одним із ключових факторів ефективності діяльності в умовах сучасного ринкового середовища. У зв'язку з цим, розвиток маркетингової логістики є актуальною проблемою для підприємств, які хочуть залишатися конкурентноздатними. Метою даної роботи є розробка та аналіз ефективності впровадження маркетингової логістики на прикладі підприємства ТОВ "Ефес". Об’єктом дослідження є саме це підприємство, яке є представником вітчизняної продукції на ринку. Для досягнення поставленої мети, у роботі використовувались такі методи дослідження, як описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. В ході роботи були розглянуті теоретичні основи управління маркетинговою логістикою підприємств. На основі цих основ було проведено аналіз діяльності ТОВ "Ефес" та запропоновано заходи щодо удосконалення системи управління маркетинговою логістикою на досліджуваному підприємстві. Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом ТОВ «Ефес» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств.
EN : The relevance of this qualification work is that the management of logistics activities at enterprises is one of the key factors of efficiency in the modern market environment. In this regard, the development of marketing logistics is an urgent problem for enterprises that want to remain competitive. The purpose of this paper is to develop and analyse the effectiveness of marketing logistics implementation on the example of the enterprise LLC "Ephesus". The object of research is this enterprise, which is a representative of domestic products in the market. To achieve this goal, the study used such research methods as descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical, balance sheet, statistical analysis, grouping and summarising data, and expert opinions. In the course of the study, the theoretical foundations of marketing logistics management of enterprises were considered. On the basis of these foundations, the article analyses activity of LLC "Efes" and offers measures on improvement of the system of management of marketing logistics at the researched enterprise. The study is based on theoretical works of leading scientists on the management of logistics activities of enterprise, both in foreign and domestic literature. The results obtained in the qualification work can be used by the management of LLC "Ephesus" in practical activities and will contribute to the improvement of the activities of domestic enterprises.
Description: Белоусова А. А. Управління маркетинговою логістикою ТОВ "Ефес" : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. О. Шишкін. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 57 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17122
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Belousova.pdfРобота бакалавра592.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.