Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17203
Title: Розробка стратегії позиціонування бренду комерційного підприємства
Authors: Макаренков, Андрій Анатолійович
Keywords: розробка стратегії
позиціонування бренду
бренд
комерційне підприємство
маркетинг
іміджева стратегія
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 86 с., 1 рис., 5 табл., 70 джерел. Об'єктом дослідження є компанія Tesla, inc. Предметом дослідження є процес визначення та розробки ефективної стратегії, яка встановлює бренд на ринку, надає йому конкурентні переваги та створює унікальний образ у свідомості цільової аудиторії. Метою роботи є розробка ефективної стратегії позиціонування бренду, яка враховує особливості ринкового середовища, здатна залучити та утримати увагу споживачів і сприяти підвищенню обсягів продажів. Методи дослідження – аналіз і узагальнення літератури з теми дослідження, методи спостереження та порівняння, аналітичний, групування та узагальнення даних, структурні методи аналізу, бібліографічний огляд. Актуальність теми дослідження визначається зростаючою конкуренцією на ринку, відповідною критичною необхідністю вирізнення підприємства серед конкурентів і привертання уваги споживачів; зміною в поведінці споживачів; питаннями соціальної відповідальності брендів та глобалізації ринків, які вимагають особливого підходу до брендингу. Під час виконання роботи було розглянуто теоретико-методичні засади брендингу та розвитку іміджевих стратегій комерційних підприємств. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано та оцінено стратегію позиціонування бренду обраної для дослідження компанії та запропоновані шляхи до підвищення її ефективності.
EN : Thesis for the Master’s Degree: 86 pp., 1 fig., 5 tab., 70 sources. The object of the study is Tesla, inc. company. The subject of the research is the process of defining and developing an effective strategy that establishes a brand on the market, gives it competitive advantages and creates a unique image in the minds of the target audience. The purpose of the work is to develop an effective brand positioning strategy that takes into account the peculiarities of the market environment, is able to attract and retain the attention of consumers and contribute to an increase in sales. Research methods are analysis and generalization of literature on the research topic, methods of observation and comparison, analytical, grouping and generalization of data, structural methods of analysis, bibliographic review. The relevance of the research topic is determined by the growing competition in the market, the corresponding critical need to distinguish the enterprise from competitors and attract the attention of consumers; a change in consumer behavior; issues of social responsibility of brands and globalization of markets, which require a special approach to branding. During the work, theoretical and methodological principles of branding and development of image strategies of commercial enterprises were considered. Based on the theoretical material, the brand positioning strategy of the company chosen for the study was analyzed and evaluated, and ways to improve its effectiveness were proposed.
Description: Макаренков А. А. Розробка стратегії позиціонування бренду комерційного підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник Л. М. Бухаріна. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 86 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17203
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makarenkov.pdfМагістерська робота1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.