Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17244
Title: Розвиток координаційних здібностей футболістів 14-15 років
Authors: Кошель, Олексій Володимирович
Keywords: футбол
спритність
методика
тестування
спортсмени 14-15 років
координаційні здібності
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота складається з 50 сторінок, 6 таблиць, 5 рисунків, 69 літературних джерел. Об'єктом дослідження є навчально-тренувальний процес футболістів 14-15 років. Предметом дослідження є засоби та методи розвитку координаційних здібностей у юних футболістів. Мета дослідження: виявити найбільш ефективні засоби та методи розвитку координаційних здібностей у юних футболістів. Методи дослідження: метод аналізу та узагальнення науково-методичної літератури; педагогічні тестування; педагогічний експеримент; метод математико-статистичної обробки даних. Для визначення рівня координаційних здібностей застосовувалися такі тести: човниковий біг 3 рази по 10 м; змійка приставним кроком; стрибки через скакалку; повороти із набиванням м'яча; м'яч у мету. Оцінюючи отримані дані в контрольній групі розвитку координаційних здібностей у юних футболістів, виявлена тенденція до покращення за всіма показниками в тестах. Оцінюючи отримані дані в експериментальній групі розвитку координаційних здібностей у юних футболістів виявлено достовірне збільшення показників за всіма показниками в тестах. Достовірність відмінностей кінцевих результатів контрольної та експериментальної групи відсутня у тесті: «Повороти з набиванням м'яча», але спостерігається тенденція до їхнього зростання. Аналіз даних отриманих в ході 7-місячного експерименту з розвитку координаційних здібностей у юних футболістів дозволяє констатувати, що найкращими виявилися показники спортсменів експериментальної групи.
EN : The qualification work consists of 50 pages, 6 tables, 5 figures, 69 literary sources. The object of the study is the educational and training process of football players aged 14-15. The subject of the study is the means and methods of developing coordination abilities in young football players. The purpose of the study: to identify the most effective means and methods of developing coordination abilities in young football players. Research methods: the method of analysis and generalization of scientific and methodical literature; pedagogical testing; pedagogical experiment; method of mathematical and statistical data processing. The following tests were used to determine the level of coordination abilities: shuttle run 3 times for 10 m; a snake with an attached step; jumping rope; turns with stuffing the ball; the ball into the goal. Evaluating the data obtained in the control group for the development of coordination abilities in young football players, a tendency to improvement in all indicators in the tests was revealed. Evaluating the obtained data in the experimental group for the development of coordination abilities among young football players, a significant increase in all indicators in the tests was found. The reliability of the differences between the final results of the control and experimental groups is absent in the test: "Turns with stuffing the ball", but there is a trend towards their growth. The analysis of the data obtained during the 7-month experiment on the development of coordination abilities in young football players allows us to state that the athletes of the experimental group had the best performance.
Description: Кошель О. В. Розвиток координаційних здібностей футболістів 14-15 років : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. В. Сватьєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 50 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17244
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної культури і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кошель.pdfМагістерська робота404 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.