Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17269
Title: Організація рекламної діяльності підприємства щодо просування бренду в соціальних мережах
Authors: Прохорова, Альона Володимирівна
Keywords: бізнес
стратегія
соціальні мережі
бренд
реклама
онлайн-магазин
business
strategy
social networks
brand
advertising
online store
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Предмет дослідження: організація рекламної діяльності підприємства. Мета роботи - теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо організації рекламної діяльності підприємства щодо просування бренду в соціальних мережах. Відповідно до поставленої мети, в кваліфікаційній роботі магістра поставлені наступні завдання: - розглянути теоретичні основи використання соціальних мереж для просування брендів; - розкрити поняття реклами та її роль у сучасному бізнесі; - розглянути особливості рекламної діяльності в соціальних мережах; - дослідити види рекламних стратегій у соціальних мережах; - дослідити вплив соціальних мереж на формування бренду; - проаналізувати сучасний стан рекламної діяльності в соціальних мережах онлайн магазину «FeelShop»; - дати загальну характеристику онлайн-магазину «FeelShop»; - проаналізувати особистої айдентики онлайн-магазину «FeelShop»; - визначити взаємодії бренду «FeelShop» з користувачами; - визначити ключові сегменти цільової аудиторії «FeelShop» в соціальних мережах та детальний аналіз психографічних та поведінкових характеристик аудиторії; - запропонувати впровадження стратегій рекламної діяльності для онлайн магазину «FeelShop»; - створити оптимальні стратегії для підвищення впізнаваності бренду «FeelShop» в соціальних мережах; - оцінити вплив рекламної діяльності на віддзеркалення бренду та продажі.
EN : The subject of the study: the organization of advertising activities of the enterprise. The purpose of the work is theoretical substantiation and development of practical recommendations for the organization of the company's advertising activities for promoting the brand in social networks. In accordance with the set goal, the following tasks are set in the master's qualification work: - consider the theoretical foundations of using social networks to promote brands; - reveal the concept of advertising and its role in modern business; - consider the peculiarities of advertising activity in social networks; - investigate the types of advertising strategies in social networks; - investigate the impact of social networks on brand formation; - analyze the current state of advertising activity in social networks of the online store "FeelShop"; - give a general description of the online store "FeelShop"; - to analyze the personal identities of the online store "FeelShop"; - determine the interaction of the "FeelShop" brand with users; - to determine the key segments of the target audience of "FeelShop" in social networks and a detailed analysis of the psychographic and behavioral characteristics of the audience - to propose the implementation of advertising strategies for the online store "FeelShop"; - create optimal strategies to increase the recognition of the "FeelShop" brand in social networks; - to evaluate the impact of advertising activities on brand reflection and sales.
Description: Прохорова А. В. Організація рекламної діяльності підприємства щодо просування бренду в соціальних мережах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник А. В. Переверзєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 58 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17269
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Прохорова _2023.pdfМагістерська робота724.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.