Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17270
Title: Фактори формування позитивного іміджу підприємства
Authors: Костенко, Оксана Михайлівна
Keywords: імідж
конкурентоспроможність
брендинг
ділова репутація
креативність
image
competitiveness
branding
business reputation
creativity
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів організації роботи щодо формування позитивного іміджу підприємства. Мета дослідження: визначення сутності та особливостей впливу факторів на формування позитивного іміджу підприємства та розробка рекомендацій щодо управлінських рішень у сфері покращення іміджу підприємства ТОВ «Вільнянський маслозавод». Методи дослідження: діалектичний підхід, індукція і дедукція, структурне та логічне подання робочого матеріалу, монографічне вивчення літературних джерел, фінансовий аналіз, методи статистичної обробки даних зокрема, графічний тощо. Автором за результатами проведених досліджень здійснено узагальнення теоретичних положень щодо факторів, які впливають на формування позитивного іміджу підприємства, надано власне визначення терміну «імідж». У другому розділі проведено дослідження іміджу ТОВ «Вільнянський маслозавод» та визначено фактори, які впливають на його формування. На основі проведеного дослідження встановлено, що підприємство не має позитивного іміджу та є маловідомим. В роботі систематизовано причини, що мають негативний, деструктивний вплив формування позитивного іміджу підприємства. В третьому розділі кваліфікаційної роботи, на основі аналізу факторів формування позитивного іміджу підприємства, розроблено основні заходи для підвищення іміджу та ділової репутації підприємства.
EN : The subject of the research: a set of theoretical, methodical and practical aspects of the organization of work regarding the formation of a positive image of the enterprise. The purpose of the study: to determine the essence and features of the influence of factors on the formation of a positive image of the enterprise and the development of recommendations for management decisions in the field of improving the image of the enterprise "Vilniansky Maslozavod" LLC. Research methods: dialectical approach, induction and deduction, structural and logical presentation of working material, monographic study of literary sources, financial analysis, methods of statistical data processing, in particular, graphic, etc. Based on the results of the conducted research, the author summarized the theoretical provisions regarding the factors that influence the formation of a positive image of the enterprise, and provided his own definition of the term "image". In the second chapter, a study of the image of "Vilniansk Maslozavod" LLC was conducted and the factors influencing its formation were determined. Based on the conducted research, it was established that the company does not have a positive image and is little known. The work systematizes the reasons that have a negative, destructive effect on the formation of a positive image of the enterprise. In the third section of the qualification work, based on the analysis of the factors of forming a positive image of the enterprise, the main measures to improve the image and business reputation of the enterprise were developed.
Description: Костенко О. М. Фактори формування позитивного іміджу підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Сухарева. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 69 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17270
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Костенко_2023.pdfМагістерська робота1.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.