Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17271
Title: Стратегії просування принципу багатомовності на заняттях з німецької мови
Authors: Бондаревська, Марія Антонівна
Keywords: методично-дидактичні принципи
принцип багатомовності
комплекс вправ
план-конспект уроку
автентичні підручники
methodisch-didaktische Prinzipien
mehrsprachigkeitsprinzip
komplex von ubungen
unterrichtspla
authentische lehrbücher
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Об’єкт дослідження: принцип багатомовності на уроках з німецької мови та пов’язані з цим проблеми та можливості для учнів і вчителів. Мета роботи:аналіз методично-дидактичних принципів, виокремлення особливостей принципу багатомовності та дослідження можливості всебічного його застосування на уроках з німецької мови. Теоретико-методологічні засади: ключові положення методично-дидактичних принципів, зокрема орієнтації на багатомовність у методиці викладання. Отримані результати:просування принципу багатомовності сприяє розвитку культурного розуміння та когнітивних навичок. Під час уроків із використання даного методично-дидактичного принципу прививаються європейські цінності, а залучення знань інших іноземних мов допомагає проводити мовні паралелі та аналізувати мовні явища, що сприяє більш ефективному вивченню німецької мови. Крім того, використання попередніх знань надає учням більшої впевненості у власних здібностях, адже вони бачать прогрес та усвідомлюють, що вони вже знають деякі мовні аспекти завдяки своїй рідній та іншим іноземним мовам. Аналіз автентичних підручників Запорізької гімназії №46 допоміг краще зрозуміти реальну ситуацію в українських школах, що сприяло розробці комплексу вправ та конспекту уроку із використанням принципу багатомовності. Ці розробки можуть бути використанні під час уроків німецької мови в українських школах.
DE : Das Bildungssystem in der Ukraine durchläuft derzeit eine Entwicklungsphase, in der das Erlernen von Fremdsprachen einen integralen Bestandteil des Bildungsprozesses darstellt. Angesichts des voraussichtlichen Beitritts der Ukraine zur Europäischen Union ist die aktive Integration europäischer Werte in den Bildungsprozess, zu denen auch sprachliche Vielfalt gehört, unerlässlich. Das Prinzip der Mehrsprachigkeit im Deutschunterricht nimmt derzeit einen zentralen Stellenwert ein, da Mehrsprachigkeit in einer globalisierten Welt immer wichtiger wird. Die Förderung der Mehrsprachigkeit im Deutschunterricht wird zwangsläufig zu einer offeneren und toleranteren Gesellschaft führen. Eines der führenden methodischen und didaktischen Prinzipien, das in unserer Realität besonders relevant ist, ist die Ausrichtung auf Mehrsprachigkeit. Die Förderung dieses Prinzips ermöglicht es Kindern bereits im Schulalter, Toleranz, Verständnis und Respekt für verschiedene Kulturen und europäische Werte zu entwickeln. Im Rahmen unserer Arbeit wurde eine umfassende Analyse der aktuellen Situation in dem Gymnasium Nr. 46 in Zaporizhia durchgeführt. Hierbei wurden die für das Schuljahr 2023-2024 genehmigten Lehrbücher analysiert. Basierend auf den Forschungsergebnissen wurde ein Übungskomplex entwickelt, um dieses methodische und didaktische Prinzip zu fördern, der als Ergänzung zum Grundlagenlehrbuch für die deutsche Sprache genutzt werden kann. Darüber hinaus wurde auf Grundlage des Lehrbuchs "Prima Plus A2.1" eine Unterrichtszusammenfassung erstellt, die Elemente zur Förderung des Prinzips der Mehrsprachigkeit enthält.
Description: Бондаревська М. А. Стратегії просування принципу багатомовності на заняттях з німецької мови : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. В. Шапочка. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 76 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17271
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри німецької філології, перекладу та світової літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондаревська Марія Антонівна.pdfМагістерська робота1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.