Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17293
Title: | Соціально-педагогічні засади захисту дівчат від домашнього насильства |
Authors: | Дрокін, Ігор Володимирович |
Keywords: | дівчата захист насильство соціально-педагогічний захист соціальний педагог girls protection violence socio-pedagogical protection social educator |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | UA : Кваліфікаційна робота: 60 с., 3 рисунка, 62 джерела, 1 додаток.
Об’єкт дослідження: соціально-педагогічна робота з захисту дівчат.
Предмет дослідження: форми і методи роботи соціального педагога з захисту дівчат від домашнього насильства
Мета дослідження: на основі цілісного теоретичного аналізу наукових джерел і соціально-педагогічної практики обґрунтувати та визначити соціально-педагогічні засади захисту дівчат від домашнього насильства.
Методи дослідження: теоретичні: аналіз наукової літератури, узагальнення, порівняння та зіставлення різних поглядів на проблему дослідження з метою визначення основних понять дослідження; емпіричні: спостереження, індивідуальні наративні інтерв’ю.
Теоретичне значення дослідження полягає в тому, що: здійснено теоретичний аналіз понять «насильство», «насильство в сім’ї», «домашнє насильство», «соціально-педагогічний захист дівчат від домашнього насильства»; теоретично обґрунтовано зміст, форми і методи роботи соціального педагога з дівчатами-жертвами домашнього насильства.
Практичне значення роботи полягає в розробці програми соціально-педагогічного захисту для дівчат, постраждалих від домашнього насильства і складення рекомендацій з удосконалення діяльності соціального педагога з такою категорією населення.
Галузь використання: заклади та установи соціальної сфери, кризові центри для жінок. EN : The qualification work: 60 pages, 3 pictures, 62 sources, 1 annex. Object of the study: social and pedagogical work to protect girls. Subject of the study: forms and methods of work of a social pedagogue to protect girls from domestic violence The aim of the study: based on a holistic theoretical analysis of scientific sources and socio-pedagogical practice, to substantiate and define the socio-pedagogical principles of protecting girls from domestic violence. Research methods: theoretical: analysis of scientific literature, generalization, comparison and contrast of different views on the research problem in order to define the main concepts of the study; empirical: observation, individual narrative interviews. The theoretical significance of the study is that: a theoretical analysis of the concepts of «violence», «domestic violence», «domestic violence», «social and pedagogical protection of girls from domestic violence» was carried out; the content, forms and methods of work of a social pedagogue with girls victims of domestic violence were theoretically substantiated. The practical significance of the work is to develop a program of social and pedagogical protection for girls who have suffered from domestic violence and to make recommendations for improving the work of a social educator with this category of population. Field of application: social institutions and agencies, crisis centers for women. |
Description: | Дрокін І. В. Соціально-педагогічні засади захисту дівчат від домашнього насильства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Н. В. Заверико. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 60 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17293 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дрокін.pdf | Магістерська робота | 1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.