Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17297
Title: Формування готовності волонтерів до педагогічної взаємодії з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах
Authors: Радченко, Дмитро Валентинович
Keywords: волонтер
готовність волонтера
педагогічна взаємодія
складна життєва ситуація
volunteer
readiness of volunteer
pedagogical interaction
complicated life situation
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 115 с., 87 джерел, 4 додатки Об’єкт дослідження – педагогічна взаємодія волонтерів з дітьми, які перебувають у СЖС. Предмет – процес формування готовності волонтерів до педагогічної взаємодії з дітьми, які перебувають у СЖС. Мета дослідження – теоретично розробити та обґрунтувати систему, в ході реалізації якої буде результативним процес формування готовності волонтерів до педагогічної взаємодії з дітьми, які опинилися в СЖС. Гіпотеза дослідження: Ефективність формування готовності волонтерів до педагогічної взаємодії з дітьми в складних життєвих ситуаціях залежить від розробки системи, що включає соціокультурні аспекти волонтерства, цілеспрямоване навчання волонтерів для взаємодії з дітьми, та механізм формування готовності на різних рівнях. Для виконання поставлених завдань використовано методи: порівняльний аналіз і синтез для концептуалізації понять волонтерства, волонтерської діяльності, волонтерських організацій та принципів їх функціонування, історичний метод; моніторинг наявних даних для визначення стану проблеми, контент-аналіз наявних статей по даній тематиці, системний та логіко-структурний метод. Практичне значення роботи полягає у розробці системи, в ході реалізації якої буде результативним процес формування готовності волонтерів до педагогічної взаємодії з дітьми, які опинилися в СЖС. Галузь використання: соціальна робота, волонтерська діяльність.
EN : Qualification work: 115 pages, 87 sources, 4 appendices The object of the study is the pedagogical interaction of volunteers with children who are in the SZHS. The subject is the process of forming the readiness of volunteers for pedagogical interaction with children who are in SJS. The purpose of the study is to theoretically develop and substantiate a system, during the implementation of which the process of forming the readiness of volunteers for pedagogical interaction with children who ended up in SJS will be effective. Research hypothesis: The effectiveness of shaping the readiness of volunteers for pedagogical interaction with children in complex life situations will depend on the development of the system, which includes the sociocultural aspects of volunteering, with a view to directly recruiting the volunteer in order to interact with children, the mechanism of formation of readiness at different levels. Methods were used to perform the tasks: comparative analysis and synthesis to conceptualize the concepts of volunteering, volunteer activity, volunteer organizations and principles of their functioning, historical method; monitoring of available data to determine the state of the problem, content analysis of available articles on this topic, systematic and logical-structural method. The practical significance of the work consists in the development of a system, during the implementation of which the process of forming the readiness of volunteers for pedagogical interaction with children who ended up in SJS will be effective. Field of use: social work, volunteering.
Description: Радченко Д. В. Формування готовності волонтерів до педагогічної взаємодії з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Н. В. Заверико. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 115 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17297
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Радченко.pdfМагістерська робота1.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.