Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17324
Title: Маркетинг зовнішньо-економічної діяльності туристичної галузі України
Authors: Моісеєнко, Іван Вікторович
Keywords: маркетинг
туристична галузь україни
глобалізацї
світовий туризм
маркетингові стратегії
глобальні тенденції
сталий туризм
демографічні фактори
економічні умови
соціально-економічні процеси
сегментація ринку
marketing
tourist galusia of ukraine
globalization
demographic factors
economic factors movi
social-economic processes
market segmentation
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 92 с., рис. 10, табл. 9, 49 джерел. Об’єкт дослідження – маркетинг зовнішньо-економічної діяльності туристичної галузі України. Предмет дослідження - сукупність теоретичних та практичних аспектів маркетингових стратегій у зовнішньо-економічній діяльності туристичної галузі України. Метою роботи є вивчення та аналіз теоретичних аспектів, а також практичних засад маркетингової стратегії в зовнішньо-економічній діяльності туристичної галузі України. Робота спрямована на розкриття впливу маркетингових підходів на розвиток туризму в умовах глобалізації, зокрема в контексті міжнародного співробітництва та конкуренції на світовому ринку туристичних послуг. Мета також полягає в обґрунтуванні і розробці рекомендацій щодо оптимізації та вдосконалення маркетингових стратегій зовнішньо-економічної діяльності в туризмі для підвищення конкурентоспроможності України на світовій арені.
EN : Qualіfyіng wоrk: 92 p., fig. 10, table 9, 49 sоurсеs. Thе оbjесt оf rеsеarсh is the marketing of new economic activity of tourist destinations in Ukraine. Thе subjесt оf rеsеarсh is the proposal of theoretical and practical aspects of marketing strategies in the developed economic activity of tourist destinations in Ukraine. Thе purpоsе оf the work is studying and analyzing the theoretical aspects as well as practical aspects of marketing strategy in the modern tourist industry of Ukraine. The work is aimed at revealing marketing advantages for the development of tourism in globalized countries, in the context of the international community and competition in the global market for tourism services. Meta is also present in the development and development of recommendations for the optimization and implementation of marketing strategies in the field of developed economic activity in tourism to increase the competitiveness of Ukraine on the world stage.
Description: Моісеєнко І. В. Маркетинг зовнішньо-економічної діяльності туристичної галузі України : кваліфікаційна робота магістра спецальності 051 «Економіка» / наук. керівник О. В. Гамова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 92 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17324
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри міжнародної економіки, природних ресурсів і економіки міжнародного туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИПЛОМ МОІСЕЄНКО.docxМагістерська робота1.61 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.