Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17329
Title: Формування міжнародного економічного іміджу України в умовах глобалізації
Authors: Христусь, Владислава Олександрівна
Keywords: імідж країни
національний бренд
міжнародний економічний імідж
конкурентоспроможність
міжнародний рейтинг
іміджева економіка
image of the country
national brand
international economic image
competitiveness
international rating
image economy
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 92 с., 17 рис., 4 табл., 71 джерело. Об’єкт дослідження – міжнародний економічний імідж України. Предмет дослідження – сукупність теоретичних та практичних основ формування міжнародного економічного іміджу України в умовах глобалізації. Метою роботи є дослідження особливостей формування міжнародного економічного іміджу України та розробка практичних рекомендацій щодо позиціонування держави у світі. У роботі розкрито поняття та сутність міжнародного іміджу країни. Визначено чинники формування іміджу держави на міжнародній арені. Охарактеризовано методи та критерії оцінки міжнародного іміджу країни. Проаналізовано результати міжнародних рейтингів з метою визначення позиціонування та репутації країни в очах світової спільноти. Досліджено національні особливості формування міжнародного економічного іміджу України. Охарактеризовано проблеми формування економічного іміджу країни в контексті євроінтеграції. Проаналізовано національний бренд України як фактор підвищення міжнародної конкурентоспроможності. Сформульовано пропозиції щодо удосконалення політики формування міжнародного економічного іміджу України.
EN : Qualіfyіng wоrk: 92 pp., 17 fіgurеs, 4 tablеs, 71 sоurсеs. The object of the study is the international economic image of Ukraine. The subject of the research is a set of theoretical and practical foundations of the formation of the international economic image of Ukraine in the conditions of globalization. The purpose of the work is to study the peculiarities of the formation of the international economic image of Ukraine and to develop practical recommendations regarding the positioning of the state in the world. The concept and essence of the country's international image is revealed in the work. The factors of formation of the image of the state in the international arena are determined. The methods and criteria for assessing the international image of the country are described. The results of international ratings were analyzed in order to determine the country's positioning and reputation in the eyes of the world community. The national peculiarities of the formation of the international economic image of Ukraine have been studied. The problems of forming the country's economic image in the context of European integration are characterized. The national brand of Ukraine is analyzed as a factor in increasing international competitiveness. Proposals for improving the policy of forming the international economic image of Ukraine have been formulated.
Description: Христусь В. О. Формування міжнародного економічного іміджу України в умовах глобалізації : кваліфікаційна робота магістра спецальності 051 «Економіка» / наук. керівник О. В. Гамова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 92 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17329
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри міжнародної економіки, природних ресурсів і економіки міжнародного туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИПЛОМ ХРИСТУСЬ.docxМагістерська робота1.63 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.