Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17364
Title: Вдосконалення методів формування іміджу підприємства. AB InBev Efes Ukraine
Authors: Стаднік, Владислав Михайлович
Keywords: імідж
персонал
стратегія
ефективність
інвестор
конкурентоспроможність
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Вдосконалення методів формування іміджу підприємства»: 72 сторінок, 21 таблиці, 2 рисунки. Перелік посилань нараховує 30 найменувань. Актуальність теми полягає у постійній необхідності формування, утримання та розвитку позитивного іміджу, який може вплинути на конкурентну перевагу підприємства і підвищити ймовірність його успіху на ринку. Метою кваліфікаційної робити є дослідження теоретичних основ, розкриття ефективних інструментів та обґрунтуванні практичних рекомендацій щодо вдосконалення іміджу підприємства. Об’єкт дослідження є AB InBev Efes Ukraine. Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та іміджелогії, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів, практичні матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, рисунків. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи формування іміджу підприємства. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано діяльність «AB InBev Efes Ukraine», а також запропоновано заходи щодо підвищення ефективності іміджу підприємства.
EN : Qualification work: "Improving the methods of forming the image of the enterprise": 72 pages, 21 tables, 2 figures. The list of links includes 30 items. The relevance of the topic lies in the constant need to form, maintain and develop a positive image, which can affect the competitive advantage of the enterprise and increase the probability of its success on the market. The purpose of the qualification is to study the theoretical foundations, reveal effective tools and substantiate practical recommendations for improving the image of the enterprise. The object of the study is AB InBev Efes Ukraine. The information base of the work consists of scientific works on management and imageology, monographic studies and articles by domestic authors, practical materials and official statistical data, Internet resources. In the work, the information is summarized and displayed using tables and figures. During the performance of the work, the theoretical foundations of the formation of the image of the enterprise were considered. On the basis of theoretical material, the activity of "AB InBev Efes Ukraine" was analyzed, and measures to improve the effectiveness of the company's image were also proposed.
Description: Cтаднік В. М. Вдосконалення методів формування іміджу підприємства. AB InBev Efes Ukraine : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. П. Волков. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 72 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17364
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stadnik.pdfМагістерська робота822.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.