Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17383
Title: Навчання англійського діалогічного мовлення в старшій школі на основі драматизації автентичних творів
Authors: Яценко, Надія Герасимівна
Keywords: інтегроване навчання
діалогічне мовлення
integrated teaching
dialogical speech
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Дипломна робота – 60 стор., 61 джерело Об'єкт дослідження: процес навчання англійського діалогічного мовлення старшокласників. Предмет дослідження: розвиток діалогічного мовлення старшокласників у процесі вивчення англійської за допомогою драматизації автентичних творів. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та розробка методики формування англійського діалогічного мовлення старшокласників на основі драматизації автентичних творів. Теоретичну основу дослідження складають праці таких відомих вчених, як Р. Фастовець, С. Андрушко, Дж. Ревел, Л. Літлвуд, В. Ріверс, Фр. Дебізер та інші. Вони вважали, що драматизація – це засіб розвитку розумових дій та засіб розвитку довільної поведінки. Отримані результати: дослідна робота показала, що ефективність реалізації методики навчання англійському діалогічному мовленню старшокласників на основі драматизації автентичних творів залежить від дотримання ряду педагогічних умов: навчання на п’яти блоках вправ та на основі інтегрованого підходу; організації передтекстової та післятекстової роботи, спрямованої на активізацію наявних в учнів знань, а також на розширення загального кругозору, необхідного для розуміння пропонованого текстового матеріалу; використання на уроках автентичних матеріалів різних жанрів та типів; застосування технік драматизації. У ході проведення дослідної роботи розроблено вправи для навчання діалогічного мовлення старшокласників за допомогою технік драматизації, вироблені практичні рекомендації для викладачів, засновані на практичному досвіді.
EN : The presented paper is dedicated to studying dramatization techniques in teaching the English language. The object of the research is the process of teaching English dialogical speech to high school students. The aim of the study is theoretical justification and development of a methodology for forming the English dialogical speech of high school students based on the dramatization of authentic works. The results obtained: research showed that the effectiveness of implementing the methodology for teaching English dialogical speech to high school students depends on adhering to several pedagogical conditions, including teaching through five blocks of exercises and using an integrated approach, organizing pre-text and post-text work to activate students' existing knowledge, and using authentic materials of various genres and types. The study also led to the development of exercises for teaching dialogical speech to high school students using dramatization techniques, along with practical recommendations for teachers based on the gained experience. The scientific novelty of the presented research: • the first attempt was made to apply integrated methods for teaching dialogical speech to high school students during English language lessons; literary works and excerpts from TV series were selected for dramatization to enhance dialogical speech skills.
Description: Яценко Н. Г. Навчання англійського діалогічного мовлення в старшій школі на основі драматизації автентичних творів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 «Філологія» / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17383
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Яценко Н.Г..pdfМагістерська робота1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.