Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17395
Title: Лінгвістичні прийоми та засоби сторітелінгу (на матеріалі англійськомовної інтернет-реклами)
Authors: Борисенко, Олена Євгенівна
Keywords: лінгвістика
сторітелінг
мовний засіб
linguistics
storytelling
language tool
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Дипломна робота – 67 стор., 61 джерела, 4 додатки Об’єкт дослідження: сторітелінг в англомовній інтернет-рекламі. Мета роботи: розкриття особливостей застосування лінгвістичних прийомів та засобів сторітелінга в інтернет-рекламі. Теоретико-методологічні засади: основні положення теорії лінгвістики в сторітелінгу розроблені науковцями (Биконя О., Буковська Л., Компанцева Л., Медвідь О., Ходцева О. та ін.). Отримані результати: З точки зору лінгвістики дефініцію «сторітелінг» слід трактувати як поліфункціональний інструмент комунікації бренду з цільовою аудиторією за допомогою сучасних лінгвістичних прийомів та засобів, застосованих при створенні емоційних історій з наративною структурою з метою залучення до маркетингової інформації та збільшення цільових дій в інтернет-середовищі. Таке уточнення цієї дефініцію поєднує лінгвістичний та комунікативний підходи. Встановлено, що в англомовній інтернет-рекламі прийоми та засоби сторітелінгу мають певні лінгвістичні відмінності і особливості застосування в залежності від типу каналу комунікації та його можливостей. Вони стосуються мовного стилю, лінгвістичних підходів та засобів на всіх мовних рівнях, лінгвістичних технік, паралінгвістичних засобів письмової комунікації. Виявлені особливості утворення та використання рекламного сторітелінгу на різних комунікативних інтернет-ресурсах дозволяють вчасно оновлювати підходи до використання мовних засобів відповідно до змін зовнішнього середовища, розвитку мови та потреб цільової аудиторії.
EN : Presented work is devoted to the analysis of linguistic techniques and means of storytelling in English-language Internet advertising. The object of study is storytelling in Internet advertising. The main purpose of this work is to disclose the peculiarities of the use of linguistic techniques and means of storytelling in Internet advertising. The achievement of this goal led to the solution of the following tasks: 1) Refinement of definition «storytelling» as a linguistic and marketing tool; 2) Presentation of classification of storytelling, definition of its function and principles of creation; 3) Study of linguistic techniques of storytelling; 4) Identification linguistic features of advertising storytelling using on company sites, in social networks, in email mailings and on the YouTube video platform. The scientific novelty of the presented study is a combination of linguistic and communicative approaches to the consideration the concept of “storytelling”, its definition has been clarified. It is proposed to interpret the definition of “storytelling” from the point of view of linguistics as a multifunctional tool of brand communication with the target audience through modern linguistic techniques and means used in creating emotional stories with a narrative structure in order to attract marketing information and increase target actions in the Internet environment. It has been established that in English-language Internet advertising techniques and means of storytelling have certain linguistic differences and features of application depending on the type of communication channel and its capabilities.
Description: Борисенко О. Є. Лінгвістичні прийоми та засоби сторітелінгу (на матеріалі англійськомовної інтернет-реклами) : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 «Філологія» / наук. керівник М. В. Залужна . Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 67 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17395
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Борисенко_диплом.pdfМагістерська робота2.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.