Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17427
Title: Методика навчання іншомовного спілкування школярів на основі інтеграції предметів “Англійська мова” та “Математика”
Authors: Кононенко, Ольга Андріївна
Keywords: іноземна мова
інтеграція
математика
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Дипломна робота – 50 стор., 67 джерела, 3 додатки Мета дослідження – виявити теоретичні та методичні аспекти процесу застосування технологій CLIL у молодших класах на заняттях математики. Об’єкт дослідження – є інтегроване формування іншомовної комунікативної компетенції та компетенцій з математики в учнів молодших класів. Предмет дослідження – особливості застосування технології CLIL для інтегрованого формування іншомовної комунікативної компетенції та компетенцій з математики в учнів молодших класів. Теоретико-методологічні засади: провідні положення застосування технології предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) в освітніх закладах різних рівнів: С. Бобиль, Ю. Рудник, Ю. Панасюк, Н. Євтушенко, Д. Коіл, Д. Марш. Отримані результати: Використання іноземної мови на уроках математики сприяло покращенню мовлення та комунікативних навичок учнів, що стало помітним під час спільних проектів та обговорень математичних задач. Учні виразили більший інтерес до математики та іноземної мови через використання технологій CLIL. Інтерактивні уроки та проекти зробили навчання цікавим та заохочували до активного участі. Отримані результати дослідження свідчать про успішність застосування технологій CLIL у молодших класах на заняттях математики. Цей підхід сприяє не лише покращенню засвоєння математичних знань, але й розвитку комунікативних та мовленнєвих навичок учнів, стимулюючи їхню мотивацію до вивчення предмету та іноземної мови.
EN : The presented thesis is devoted to CLIL techniques in junior grade math lessons. The main purpose of this study is to identify the theoretical and methodological aspects of the process of using CLIL technology in the junior grades of mathematics classes. This has determined the implementation of the following tasks: clarify the features of the use of CLIL technology for the integrated formation of foreign language communication and mathematical abilities in students of lower grades and develop algorithms for the implementation of the process of using CLIL technology in math lessons of lower grades. As a result of research, it was established that teaching foreign language communication of young schoolchildren on the basis of the integration of foreign languages and mathematics is a purposeful complex process of learning, development, cognition and education of the child's personality. The method of applying KLIL technology is a combination of several methodological approaches, including theoretical analysis of the scientific literature, pedagogical experiments, observation of lessons, teacher-student questionnaires, analysis of learning results and comparative analysis with other methods of teaching mathematics.
Description: Кононенко О. А . Методика навчання іншомовного спілкування школярів на основі інтеграції предметів “Англійська мова” та “Математика” : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 «Філологія» / наук. керівник Н. О. Надточій. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 50 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17427
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Кононенко_Ольга.pdfМагістерська робота1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.