Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧупріна, Яна Марківна-
dc.date.accessioned2023-12-22T10:19:40Z-
dc.date.available2023-12-22T10:19:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17442-
dc.descriptionЧупріна Я. М. Застосування ігрової форми навчання для вивчення кристалічної будови речовин на уроках фізики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014.08 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник О. С. Яновський. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 78 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 78 сторінках друкованого тексту, містить 30 рисунків, 7 таблиць, було використано 46 літературних джерел. Об’єкт дослідження – навчальний процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад застосування ігрової форми навчання для вивчення кристалічної будови речовин на уроках фізики у закладах загальної середньої освіти. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробленні методичних засад застосування ігрової форми навчання для вивчення кристалічної будови речовин на уроках фізики, зокрема з використанням симуляторів фізичних процесів та розвиваючих 2D та 3D конструкторів. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади застосування ігрової форми навчання на уроках фізики можна використовувати в освітньому процесі з фізики під час вивчення кристалічної будови речовин за умови і очної, і дистанційної форми навчання.uk
dc.description.abstractEN : Master's qualification work «Application of game-based learning for studying the crystalline structure of substances in physics lessons»: 78 pages, 30 figures, 7 tables, 46 references. The object of study – the educational process in physics in general secondary education. Purpose: substantiation of the methodological principles of using a game-based form of learning to study the crystalline structure of substances in physics lessons in in establishments of general secondary education. The methods of research — analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained results is the development of methodological bases of use of game-based learning to study the crystalline structure of substances in physics lessons, in particular, using simulators of physical processes and 2D and 3D constructors. The practical significance is in methods of performing tasks on the equipment developed for the use of the game form of learning in physics lessons in the educational process of physics during when studying the crystal structure of substances.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectігрова форма навчанняuk
dc.subjectкристалічна будова речовинuk
dc.subjectбудова атомівuk
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk
dc.subjectелектронні симуляториuk
dc.subject2d та 3d конструкториuk
dc.subjectдистанційна форма навчанняuk
dc.subjectgame form of learninguk
dc.subjectcrystal structure of substancesuk
dc.subjectstructure of atomsuk
dc.subjectcomputer technologiesuk
dc.subjectelectronic simulatorsuk
dc.subject2d and 3d designersuk
dc.subjectdistance form of learninguk
dc.titleЗастосування ігрової форми навчання для вивчення кристалічної будови речовин на уроках фізикиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом магістра Чупріна Я.М..pdfМагістерська робота1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.