Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17442
Title: | Застосування ігрової форми навчання для вивчення кристалічної будови речовин на уроках фізики |
Authors: | Чупріна, Яна Марківна |
Keywords: | ігрова форма навчання кристалічна будова речовин будова атомів комп’ютерні технології електронні симулятори 2d та 3d конструктори дистанційна форма навчання game form of learning crystal structure of substances structure of atoms computer technologies electronic simulators 2d and 3d designers distance form of learning |
Issue Date: | 2023 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 78 сторінках друкованого тексту, містить 30 рисунків, 7 таблиць, було використано 46 літературних джерел. Об’єкт дослідження – навчальний процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад застосування ігрової форми навчання для вивчення кристалічної будови речовин на уроках фізики у закладах загальної середньої освіти. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробленні методичних засад застосування ігрової форми навчання для вивчення кристалічної будови речовин на уроках фізики, зокрема з використанням симуляторів фізичних процесів та розвиваючих 2D та 3D конструкторів. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади застосування ігрової форми навчання на уроках фізики можна використовувати в освітньому процесі з фізики під час вивчення кристалічної будови речовин за умови і очної, і дистанційної форми навчання. EN : Master's qualification work «Application of game-based learning for studying the crystalline structure of substances in physics lessons»: 78 pages, 30 figures, 7 tables, 46 references. The object of study – the educational process in physics in general secondary education. Purpose: substantiation of the methodological principles of using a game-based form of learning to study the crystalline structure of substances in physics lessons in in establishments of general secondary education. The methods of research — analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained results is the development of methodological bases of use of game-based learning to study the crystalline structure of substances in physics lessons, in particular, using simulators of physical processes and 2D and 3D constructors. The practical significance is in methods of performing tasks on the equipment developed for the use of the game form of learning in physics lessons in the educational process of physics during when studying the crystal structure of substances. |
Description: | Чупріна Я. М. Застосування ігрової форми навчання для вивчення кристалічної будови речовин на уроках фізики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014.08 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник О. С. Яновський. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 78 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17442 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Диплом магістра Чупріна Я.М..pdf | Магістерська робота | 1.96 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.