Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17449
Title: Розробка конкурентної стратегії як інструменту забезпечення конкурентоспроможності ПрАТ "Запорізький абразивний комбінат"
Authors: Гурська, Аліна Юріївна
Keywords: конкурентна стратегія
конкуренція
SWOT-аналіз
PEST-аналіз
рентабельність
інновації
маркетинг
клієнтоорієнтованість
конкурентоспроможність
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 132 сторінках друкованого тексту, містить 35 таблиць, 3 рисунка, 3 додатки. Перелік посилань включає 77 джерел, з них 8 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес забезпечення конкурентноспроможності ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат». Предметом дослідження є конкурентна стратегія, що виступає інструментом забезпечення конкурентноспроможності ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат» Метою роботи є розробка ефективної конкурентної стратегії підприємства ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат» Завдання: 1) аналіз теоретичних даних щодо поняття «конкурентна стратегія», визначення її моделі; 2) аналіз внутрішнього, зовнішнього та конкурентного середовища ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат»; 3) вибір стратегічних напрямків розвитку; 4) Визначення стратегічних завдань та конкурентної стратегії підприємства з урахуванням підвищення рівня його конкурентоспроможності; 5) Розробка конкурентної стратегії підприємства з метою забезпечення його конкурентоспроможності. Методи досліджень: діалектичний метод пізнання, системний, комплексний та структурно-функціональний підхід, кількісний аналіз, методи дедукції та індукції, аналізу та синтезу. Одержані результати та їх новизна: 1) проведений фінансовий аналіз ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат»; 2) розроблена конкурентна стратегія для ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат». Практичне значення одержаних результатів. Пропозиції щодо підвищення конкурентноспроможності за допомогою конкурентної стратегії можуть бути використані в діяльності ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат».
EN : The work is presented on 132 pages of printed text, contains 35 tables, 3 figures, 3 annex. The list of referеnces includes 77 sources, 8 of them in foreign languages. The object of investigation is the process of ensuring competitiveness of the Zaporizhzhya Abrasive Plant PJSC. The subject of investigation is competitive strategy, which serves as a tool for ensuring competitiveness of Zaporizhzhia Abrasive Plant PJSC. The method of work is the development of an effective competitive strategy for the enterprise of Zaporizhzhia Abrasive Plant PJSC Tasks: 1) analysis of theoretical data on the concept of “competitive strategy” and its model; 2) analysis of the internal, external and competitive environment of Zaporizhzhia Abrasive Plant PJSC; 3) selection of strategic directions for development to ensure competitive advantages of the enterprise; 4) The importance of strategic objectives and competitive strategy of the enterprise to improve the level of its competitiveness; 5) Development of a competitive strategy for enterprises to ensure competitiveness. Research methods: dialectical method of learning, systemic, complex and structural-functional approach, complex analysis, methods of deduction and induction, analysis and synthesis. The results contain their novelty: 1) conducting a financial analysis of Zaporizhzhia Abrasive Plant PJSC; 2) the competitive strategy for Zaporizhzhia Abrasive Plant PJSC has been fragmented. The practical significance of the achieved results. Propositions to enhance competitiveness for other competitive strategies may be pursued in the activities of PrJSC Zaporizhzhia Abrasive Plant PJSC. The results of the study are of great practical importance for Zaporizhzhia Abrasive Plant PJSC and other enterprises that find themselves in conditions of global competition and economic instability. To summarize, the results obtained are not only theoretical conclusions, but also specific practical recommendations for managing an enterprise in the modern market environment. Their implementation will help the enterprise to achieve stability, efficiency and a higher level of competitiveness.
Description: Гурська А. Ю. Розробка конкурентної стратегії як інструменту забезпечення конкурентоспроможності ПрАТ «Запорізький абразивний комбінат» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" / наук. керівник А. В. Череп. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 132 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17449
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фінансів, банківської справи та страхування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна_робота_Гурська_А_Ю.pdfМагістерська робота1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.