Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17454
Title: Вплив стилю сімейного виховання на рівень тривожності дітей дошкільного віку
Authors: Мірошніков, Дмитро Олександрович
Keywords: виховання
стилі сімейного виховання
тривожність
дошкільний вік
parenting
family parenting styles
anxiety
preschool age
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Робота викладена на 45 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 44 джерела. Об’єкт дослідження – стилі сімейного виховання. Предмет дослідження – вплив стилю сімейного виховання на рівень тривожності дітей дошкільного віку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити вплив стилю сімейного виховання на рівень тривожності дітей дошкільного віку; розробити методичні рекомендації для батьків щодо оптимальних методів сімейного виховання, спрямованих на зниження рівня тривожності та підтримання психічного благополуччя дітей дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі визначено зміст сімейного виховання на основі теоретичного аналізу наукової літератури; охарактеризовано стилі сімейного виховання; окреслено сутність тривожності, як психологічного феномену; встановлено основні чинники тривожності; розроблено методичні рекомендації для батьків щодо оптимальних методів сімейного виховання, спрямованих на зниження рівня тривожності та підтримання психічного благополуччя дітей дошкільного віку.
EN : The work is presented on 45 pages of printed text. The list of references includes 44 sources. The object of research is the styles of family education. The subject of the study is the influence of the style of family upbringing on the level of anxiety of preschool children. The purpose of the study is to theoretically substantiate and empirically investigate the influence of family upbringing style on the level of anxiety of preschool children; to develop methodical recommendations for parents regarding the optimal methods of family education, aimed at reducing the level of anxiety and maintaining the mental well-being of preschool children. The qualification work defines the content of family education based on the theoretical analysis of scientific literature; the styles of family education are characterized; the essence of anxiety as a psychological phenomenon is outlined; the main factors of anxiety are established; methodical recommendations for parents on optimal methods of family upbringing aimed at reducing the level of anxiety and maintaining the mental well-being of preschool children have been developed.
Description: Мірошніков Д. О. Вплив стилю сімейного виховання на рівень тривожності дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 45 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17454
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Miroshnikov.pdfМагістерська робота1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.