Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17456
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Вікторія Романівна-
dc.date.accessioned2023-12-25T10:14:05Z-
dc.date.available2023-12-25T10:14:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17456-
dc.descriptionШевченко В. Р. Казкотерапія як засіб морального виховання дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 50 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 41 джерело. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати вплив казкотерапії на моральне виховання дітей дошкільного віку та визначення оптимальної методичної роботи з використання казкотерапії з метою морального виховання. Об’єкт дослідження: процес морального виховання дітей дошкільного віку засобами казкотерапії. Предмет дослідження: форми та методи використання казкотерапії як засобу морального виховання дітей дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі розглянуто дидактичну гру як засіб розвитку та виховання дітей дошкільного віку; розкрито сутність понять «мораль» та «моральне виховання» у науковій літературі; теоретично обґрунтовано педагогічні умови використання казкотерапії у моральному вихованні дітей дошкільного віку та реалізовано їх; розроблено методичні рекомендації щодо використання методу казкотерапії у моральному вихованні дітей дошкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 50 pages of printed text. The list of references includes 41 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the impact of fairy-tale therapy on the moral education of preschool children and to determine the optimal methodical work on the use of fairy-tale therapy for the purpose of moral education. Object of research: the process of moral education of preschool children by means of fairy-tale therapy. The subject of the study: forms and methods of using fairy-tale therapy as a means of moral education of preschool children. The qualification paper considered the didactic game as a means of development and education of preschool children; the essence of the concepts of "morality" and "moral education" in scientific literature is revealed; the pedagogical conditions for the use of fairy-tale therapy in the moral education of preschool children are theoretically substantiated and implemented; methodical recommendations on the use of the fairy tale therapy method in the moral education of preschool children have been developed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectказкаuk
dc.subjectморальне вихованняuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectfairy taleuk
dc.subjectmoral educationuk
dc.subjectpreschool ageuk
dc.subjectfairy tale therapyuk
dc.titleКазкотерапія як засіб морального виховання дітей дошкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шевченко.pdfМагістерська робота547.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.