Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17473
Title: Вплив цінової політики ПрАТ «Карлсберг Україна» на його фінансовий стан
Authors: Котухов, Дмитро Петрович
Keywords: ціна
цінова політика
підприємство
фактори
ціноутворення
ефективність
ліквідність
ціль
споживач
реалізація
галузь
ринок
стратегія
преміум
попит
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 113 сторінках друкованого тексту, містить 20 таблиць, 11 рисунків, 2 додатки. Перелік посилань включає 71 джерело, з них 9 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є цінова політика та її вплив на фінансову стійкість ПрАТ «Карлсберг Україна». Предметом дослідження є теоретичні та методичні аспекти формування цінової політики підприємства та її вплив на його фінансову стійкість. Метою роботи є удосконалення методичних і практичних підходів щодо впливу цінової політики на фінансову стійкість підприємства. Завдання: 1) дослідити теоретичні аспекти формування цінової політики підприємств; 2) навести організаційно-економічну характеристику ПрАТ «Карлсберг Україна»; 3) проаналізувати фінансовий стан підприємства та оцінити ефективність його цінової політики; 4) визначити шляхи підвищення ефективності цінової політики ПрАТ «Карлсберг Україна»; 5) визначити вплив обраної політики на фінансову стійкість підприємства. Методи досліджень: діалектичний метод пізнання, системний, комплексний та структурно-функціональний підхід, кількісний аналіз, методи дедукції та індукції, аналізу та синтезу. Одержані результати та їх новизна: 1) удосконалено підходи щодо ціноутворення на підприємстві в розрізі алгоритмів динамічного ціноутворення; 2) запропоновано вдосконалення механізму встановлення оптимальних цін із використанням потужності машинного навчання та штучного інтелекту; 3) наведено шляхи збільшення ефективності цінової політики ПрАТ «Карлсберг Україна». Практичне значення одержаних результатів. Пропозиції щодо покращення цінової політики можуть бути застосовані для покращення ціноутворення підприємства в залежності від ринкового середовища та його стратегічних цілей.
EN : The work is presented on 113 pages of printed text, contains 20 tables, 11 figures, 2 annex. The list of referеnces includes 71 sources, 9 of them in foreign languages. The object of the study is pricing policy and its impact on the financial stability of PJSC "Carlsberg Ukraine". The subject of the study is the theoretical and methodological aspects of the formation of the company's pricing policy and its impact on its financial stability. The purpose of the work is to improve methodical and practical approaches to the influence of price policy on the financial stability of the enterprise. To achieve the goal, the tasks are set: to investigate the theoretical aspects of the formation of the price policy of enterprises; provide the organizational and economic characteristics of PJSC "Carlsberg Ukraine"; analyze the financial condition of the enterprise and evaluate the effectiveness of its pricing policy; determine ways to increase the effectiveness of the pricing policy of PJSC "Carlsberg Ukraine"; determine the impact of the chosen policy on the financial stability of the enterprise. Methods of research: a systematic approach to the study of economic events and processes. During research performance scientific methods of cognition were used: methods of induction and deduction, terminological analysis and comparison, calculation methods, theoretical generalization; cause-effect relationship methods, abstract-logical method. The results of the study are aimed at improving approaches to pricing at the enterprise in terms of dynamic pricing algorithms, proposing improvements to the mechanism for setting optimal prices using the power of machine learning and artificial intelligence, and providing ways to increase the effectiveness of the pricing policy of PJSC "Carlsberg Ukraine". The results of the research can be used by companies and enterprises of the beer industry to improve pricing and increase the competitive advantage of enterprises depending on the market environment in which they are located, and the strategic goals of the company. The given recommendations are designed to increase the financial stability of enterprises, improve brand recognition and increase their profits in the long term.
Description: Котухов Д. П. Вплив цінової політики ПрАТ «Карлсберг Україна» на його фінансовий стан : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» / наук. керівник А. П. Кущик. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 113 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17473
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фінансів, банківської справи та страхування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
диплом Котухов.pdfМагістерська робота1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.