Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17487
Title: Оцінка конкурентної позиції страхової компанії ПАТ НАСК «ОРАНТА» в сучасних умовах
Authors: Соловей, Яна Віталіївна
Keywords: конкурентоспроможність
цифрові технології
конкурентна позиція
страхова послуга
діджиталізація
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 103 сторінках друкованого тексту, містить 21 таблицю, 19 рисунків. Перелік посилань включає 70 джерел, з них 14 іноземною мовою. Об’єктом дослідження виступає ПАТ НАСК «ОРАНТА» та її конкурентна позиція на страховому ринку України. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та аналітичних положень щодо визначення конкурентної позиції та стратегії її покращення. Метою кваліфікаційної роботи магістра є визначення конкурентної позиції НАСК «ОРАНТА» та надання рекомендацій щодо її покращення. Завдання: 1) проаналізувати фінансову звітність компанії та показники, які характеризують конкурентну позицію; 2) опрацювати закордонний досвід цифровізації страхування, які зміни принесли технологій в цю сферу та що може допомогти вітчизняним компаніям покращити якість обслуговування. Методи досліджень: термінологічний, критичний, статистично- табличний, літературний аналіз, системний, виміру та порівняння, індукції та узагальнення досліджень. Одержані результати та їх новизна: 1) проведено дослідження фінансових показників, які характеризують конкурентоспроможність та фінансовий стан компанії; 2) складено рейтинги лідерів серед страхових компаній на ринку як загалом, так і по окремим видам страхування; 3) визначено головні цифрові модернізації на іноземному ринку в сфері страхових послуг; 4) запропоновано способи покращення конкурентної позиції страхової компанії «ОРАНТА». Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що їх можуть використовувати спеціалісти досліджуваної страхової компанії задля покращення своїх фінансових показників, збільшення прибутку та приваблення більшої кількості потенційних клієнтів.
EN : The work is presented on 103 pages of printed text, contains 21 tables, 19 figures. The list of referеnces includes 70 sources, 14 of them in foreign languages. The purpose of the work is to determine the competitive position of the insurance company "ORANTA" and provide practical recommendations for its improvement. The object of the work is PJSC (public joint-stock company) NJSIC (national joint-stock insurance company) "ORANTA" and its competitive position on the insurance market of Ukraine. The subject of the study is a set of theoretical, descriptive and analytical provisions regarding the determination of the company's competitive position and its improvement strategy. To achieve the goal, the tasks are set: 1) consider the essence of competitiveness and definition of competitive position; 2) analyze the company's financial statements and indicators that characterize the competitive position; 3) research the level of competition in the Ukrainian insurance market and compile a general rating of companies; 4) to study the foreign experience of digitalization of insurance, to analyze what changes digital technologies have brought to this sphere and what can help domestic companies to improve the quality of service and information to customers. The results obtained and their novelty: 1) a study of financial indicators that characterize the competitiveness and financial condition of the company was conducted; 2) ratings of leaders among insurance companies on the market both in general and by individual types of insurance were compiled; 3) the main digital modernizations in the foreign market in the field of insurance services are determined; 4) ways to improve the competitive position of the insurance company "ORANTA" are proposed. Methods of research: terminological, critical, statistical and tabular, literary analysis, systematic, measurement and comparison, induction and generalization of research. The practical significance of the obtained results is that its can be used by specialists of the researched insurance company to improve their financial indicators, increase profits and attract more potential customers.
Description: Соловей Я. В. Оцінка конкурентної позиції страхової компанії ПАТ НАСК «ОРАНТА» в сучасних умовах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» / наук. керівник І. Ю. Кисільова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 103 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17487
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фінансів, банківської справи та страхування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Соловей Я..pdfМагістерська робота1.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.