Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17529
Title: Психологія сприйняття упаковки споживачами
Authors: Філіпський, Роман Олегович
Keywords: товарна упаковка
споживач
продукт
підприємство
матеріал
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 108 сторінках друкованого тексту, містить 7 таблиць, 32 рисунків. Перелік посилань включає 87 джерел, з них 68 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є товарні упаковки та їх ключові елементи для різних видів товарів. Предметом дослідження є маркетингові функції та можливості товарних упаковок Мета роботи є визначення та аналіз ключових елементів товарної упаковки, які мають психологічний вплив на споживача; розробка та обґрунтування рекомендації щодо удосконалення ефективності психологічного впливу товарних упаковок на споживача. У процесі дослідження визначено сутність, функції та види товарної упаковки; проведено аналіз особливостей виготовлення товарних упаковок в залежності від типів товарів; розроблено загальну характеристику підприємства ТОВ «Сандора» та досліджено його організаційну та виробничу структури; виокремлено маркетингові функції товарних упаковок ТОВ «Сандора» та їх психологічний вплив на споживача; проаналізовано ключові елементи товарної упаковки які мають психологічний вплив на споживача на прикладі продукції ТОВ «Сандора»; проведено дослідження, які дозволили виявити недоліки і недосконалості при виробництві товарних упаковок; запропоновано методи вдосконалення ефективності виробництва шляхом оновлення технічного устаткування та мінімізації витрат. Методи дослідження: логічного узагальнення, систематизація, зведення даних, маркетинговий, економічний аналіз, порівняння, графічний аналіз.
EN : The work is presented on 108 pages of printed text, contains 7 tables, 32 figures. The list of referеnces includes 87 sources, 68 of them in foreign languages. The object of the study is packaging products for various types of goods and their key elements. The subject of the study is the marketing functions and of what product packaging is capable. The purpose of the work is  to analyze the psychological impact of product packaging on the consumer;  to develop and substantiate recommendations for improving the effectiveness of the psychological impact of product packaging on the consumer. In the process of the research,  defined: the essence, functions of product packaging;  analyzed: the peculiarities of the production of product packaging depending on the types of goods;  carried out: general characteristics of «Sandora» LLC and analyzed its organizational and production structure;  analyzed: the psychological impact of packaging on the consumer;  analyzed: marketing functions of product packaging of «Sandora» LLC;  analyzed: the key elements of product packaging that have a psychological impact on the consumer using the example of «Sandora» LLC products;  identified shortcomings and imperfections in the production of product packaging;  proposed: methods of improving production efficiency by updating technical equipment and minimizing costs. 6 The research methodology is multifaceted, incorporating logical generalization, systematization, data summarization, marketing analysis, economic analysis, comparison, and graphic analysis. This holistic approach ensures a comprehensive exploration of the complex interplay between product packaging, consumer psychology, and marketing functions within the context of "Sandora" LLC.
Description: Філіпський Р. О. Психологія сприйняття упаковки споживачами : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник М. М. Іванов. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 108 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17529
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Філіпський_Маркетинг_2023.pdfМагістерська робота2.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.