Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17530
Title: Організація маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «АкваСтар»
Authors: Сахацький, Сергій Сергійович
Keywords: служба
організація
маркетинг
контроль
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 112 сторінках друкованого тексту, містить 10 таблиць, 6 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань включає 77 джерел, з них 4 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес організації маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «АКВАСТАР». Мета роботи — дослідження та удосконалення організаційної структури маркетингу на підприємстві ТОВ «АКВАСТАР». Методи дослідження: описовий, порівняльний, аналітичний. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше розроблено комплекс заходів по удосконаленню організації маркетингу на підприємстві ТОВ «АКВАСТАР». Результати дослідження можуть бути використані в маркетинговій діяльності ТОВ «АКВАСТАР». Організація маркетингу є важливим компонентом для підприємства підпорядкованості підрозділів маркетингу і взаємодії між ними стосовно володіння, використання та передавання інформації з метою прийняття обґрунтованих рішень і контролю за іх виконанням. Служба маркетингу слугує ланкою в управлінні підприємством, яка спільно з виробничою, фінансовою, збутовою, технологічною, кадровою та іншими видами діяльності створює єдиний інтегрований процес, спрямований на задоволення запитів ринку і отримання на цій основі прибутку. Кожне підприємство створює відділ маркетингу для досягнення маркетингових цілей. Водночас структура маркетингової служби значною мірою залежить від стратегічних і оперативних планів, розміру ресурсів підприємства, специфіки виготовлюваної продукції і ринків, на яких вона реалізується. Відповідно, така служба створюється на підприємстві насамперед для забезпечення гнучкого пристосування підприємства до ринкової ситуації.
EN : The work is presented on 112 pages of printed text, contains 10 tables, 6 figures, 1 annex. The list of referеnces includes 77 sources, 4 of them in foreign languages. The object of research is the process of organising marketing activities at the enterprise «AQUASTAR» LLC. Purpose: to study and improve the organisational structure of marketing at the enterprise «AQUASTAR» LLC. The purpose of the qualification work is to analyse the organisation of marketing activities of «AQUASTAR» LLC, to develop and substantiate recommendations for improving the efficiency of the enterprise. The following scientific results were obtained in the course of the study: 1) to disclose the theoretical and methodological foundations of organisation of marketing activity at enterprise; 2) to study the characteristics of the enterprise «AQUASTAR» LLC in modern conditions; 3) analyses the main characteristics of the mineral and table water market in Ukraine; 4) to analyse the micro-macro environment of the enterprise, to analyse the marketing strategy and formation of the commodity, pricing, and communication policy of «AQUASTAR» LLC; 5) identify the needs for improving the organisation of the marketing policy of «AQUASTAR» LLC; 6) the calculations made it possible to identify shortcomings and imperfections in the formation of the company's marketing policy; 7) new directions of improvement of the marketing strategy of «AQUASTAR» LLC by means of introduction of modern marketing systems are proposed; 8) recommendations were provided for the analysis of marketing activities of the enterprise on a regular basis. Research methods: descriptive, comparative, analytical. The scientific novelty of the study is that for the first time a set of measures to improve the organisation of marketing at the enterprise «AQUASTAR» LLC has been developed. The results of the study can be used in the marketing activities of «AQUASTAR» LLC.
Description: Сахацький С. С. Організація маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «АкваСтар» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник М. М. Іванов. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 112 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17530
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сахацький_Маркетинг_2023.pdfМагістерська робота1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.