Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17536
Title: Методи підвищення пізнавальної активності учнів старшої школи у процесі навчання іноземної мови
Authors: Гаюн, Олександр Володимирович
Keywords: пiзнавальна активнiсть
мотивацiя
теоритично-практична база
cognitive activity
fragments of lessons
high school
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Дипломна робота – 71 стор., 50 джерел Об’єкт дослідження: формування пiзнавальної активностi учнів старшої школи. Мета роботи: полягає у вивченні особливостей та методів, що сприяють підвищенню пізнавальної активності учнів старшої школи у процесі вивчення іноземної мови. Робота фокусується на аналізі факторів, що впливають на засвоєння іноземної мови в даному віковому контексті, та виявлення ефективних стратегій навчання, що сприяють покращенню засвоєння мови. Теоретико-методологічні засади: дослідження базується на розробках вiдомих науковцiв Н. Л. Руда, А. Д. Білан, С. Л Парфілова. Cпроба узагальнення інформації щодо підвищення пізнавальної активності учнів старшої школи, яка в свою чергу, сприяє підвищенню мотивації та зацікавленості учня. Отримані результати: Результати проведеного дослідження ясно вказують на важливість пiдвищення пiзнавальної активностi учнiв старших класiв. Кожен використанний та апробований метод має пiд собою теоритично-практичну базу, та враховує кожен момент з пiдвищення пiзнавальної активностi учня Раціональний пiдхiд до пiдвищення мотивацiї та зацiкавленностi учнiв за допомогою сучасних технологiй передбачає взаємодію мiж учнем та вчителем на другому рiвнi, практики з реальними завданнями cучасного характеру, допомогають налагодити процес який буде базою для навчання. Націлені методи спрямовані на формування пiзнавальної активностi, також враховують кожен аспект учня старшої школи і його реальні навички.
EN : In this work, devoted to the formation of cognitive activity of high school students, the theoretical and practical aspects of this issue have been identified and investigated. The work consists of two main chapters, the structure of which is aimed at studying the essence and formation of cognitive activity of high school students Results obtained: The results of the study emphasize the importance of introducing modern methods of increasing cognitive activity at the professional level, as well as the use of various techniques aimed at consistently increasing the motivation and interest of students Based on the analysis of scientific and methodological literature, we considered the essence of the concept of increasing cognitive activity in high school, studied the scientific works that constitute the basic concept, their evolution over time and the current state of research. Having analyzed the current trends in increasing cognitive activity, we proposed, fragments of lessons, exercises, proposed a set of exercises to achieve the goal and outlined a plan of the learning process, which should be adhered to during training. Comprehensively analyze and highlight various aspects of cognitive activity among high school students, contribute to the understanding and development of foreign language for tenth and eleventh grade students.
Description: Гаюн О. В. Методи підвищення пізнавальної активності учнів старшої школи у процесі навчання іноземної мови : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 «Філологія» / наук. керівник Н. О. Надточій. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 71 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17536
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Гаюн А ( fixed6 ) (3).pdfМагістерська робота695.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.