Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17538
Title: Підготовка майбутнього соціального педагога до впровадження медіації у соціальній сфері
Authors: Фофанов, Ярослав Леонідович
Keywords: медіатор
медіаторство
соціальний педагог
mediator
mediation
social pedagog
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 57 сторінок, 75 джерел, 1 додаток. Об’єкт роботи: процес підготовки майбутнього соціального педагога до впровадження медіації у соціальній сфері. Предмет роботи: зміст, форми та методи підготовки соціального педагога до впровадження медіації у соціальній сфері. Мета роботи: теоретично обґрунтувати програму підготовки соціального педагога як медіатора у соціальній сфері. Для досягнення даної мети, нами були поставлені такі завдання: 1. Розкрити сутність та зміст медіації в професійній діяльності соціального педагога. 2. Проаналізувати нормативно-правову базу щодо функцій соціального педагога як медіатора у соціальній сфері. 3. Визначити професійні стандарти роботи соціального педагога щодо роботи медіатора у соціальній сфері. 4. Розкрити вітчизняний та зарубіжний досвід підготовки медіаторів у соціальній сфері. 5. Теоретично обґрунтувати програму підготовки соціального педагога як медіатора у соціальній сфері. Теоретичне значення роботи полягає в обґрунтуванні та визначенні сутності та змісту процесу підготовки соціального педагога як медіатора у соціальній сфері. Практичне значення роботи полягає у розробці програми підготовки соціального педагога як медіатора у соціальній сфері. Галузь використання: заклади вищої освіти, центри соціальних служб.
EN : Qualification work: 57 p., 75 sources, 1 appendix. Object of work: the process of preparing a future social pedagogue for the implementation of mediation in the social sphere. Subject of work: content, forms and methods of training a social educator to implement mediation in the social sphere. Purpose: to theoretically substantiate the programme of training a social educator as a mediator in the social sphere.To achieve this goal, we set the following tasks: 1. To reveal the essence and content of mediation in the professional activity of a social pedagogue. 2. To analyse the regulatory framework for the functions of a social pedagogue as a mediator in the social sphere. 3. To determine the professional standards of a social pedagogue's work as a mediator in the social sphere. 4. To reveal the domestic and foreign experience of training mediators in the social sphere. 5. To theoretically substantiate the programme, to test the programme of training of a social pedagogue as a mediator in the social sphere. The theoretical significance of the work is to substantiate and define the essence and content of the process of training a social pedagogue as a mediator in the social sphere. The practical significance of the work is to develop a programme for training a social pedagogue as a mediator in the social sphere. Scope: higher education institutions, social service centres.
Description: Фофанов Я. Л. Підготовка майбутнього соціального педагога до впровадження медіації у соціальній сфері : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. Г. Лещенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 57 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17538
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОФАНОВ Я.Л..pdfМагістерська робота827.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.