Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1754
Title: Соціально-педагогічна корекція емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру
Authors: Вронка, Валерія Олександрівна
Keywords: розлад аутистичного спектру
емоційно-вольова сфера
учні молодшого шкільного віку
соціально-педагогічна корекція
ігротерапія
сенсорні ігри
autistic spectrum disorder
emotional-volitional sphere
primary school students
socio-pedagogical correction
game therapy
sensory games
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 80 с., 6 таблиць, 2 рисунка, 65 джерел, 5 додатків. Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічної корекції емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру. Предмет дослідження: ігротерапія як засіб соціально-педагогічної корекції емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ігротерапію як засіб корекції емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру. Методи дослідження: теоретичний аналіз джерел, систематизація, узагальнення, тестування, порівняння, експеримент. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до соціально-педагогічної корекції емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру за допомогою різноманітних корекційних технологій, зокрема ігротерапії. Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної програми корекції емоційно-вольової сфери дітей з аутизмом засобами ігротерапії. Галузь використання: інклюзивні класи в закладах загальної середньої освіти, центри соціальної реабілітації дітей з інвалідністю, спеціальні школи, школи-інтернати.
EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (65 items, 3 of foreign origin), 5 addendams on 17 pages. The qualifying work volume is 110 pages long, 80 of them – body text. There are 6 tables and 2 illustration. The qualifying work gives theoretical survey and describes the experimental research of game therapy as a means of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders (ASD). The research object: the process of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders. The research subject: the game therapy as a means of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders. The research purpose: theoretical background and practical program approval of game therapy as a means of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders. The research tasks are: 1) to define autistic spectrum disorder as a social problem; 2) to analyze foreign and domestic experience of correction of the emotional-volitional sphere of children with autism; 3) to define the content and technology of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders; 4) to formulate usage recommendations for program of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autism by means of game therapy.
Description: Вронка В. О. Соціально - педагогічна корекція емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1754
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vronka V.O.pdfМагістерська робота1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.