Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1754
Title: | Соціально-педагогічна корекція емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру |
Authors: | Вронка, Валерія Олександрівна |
Keywords: | розлад аутистичного спектру емоційно-вольова сфера учні молодшого шкільного віку соціально-педагогічна корекція ігротерапія сенсорні ігри autistic spectrum disorder emotional-volitional sphere primary school students socio-pedagogical correction game therapy sensory games |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Кваліфікаційна робота: 80 с., 6 таблиць, 2 рисунка, 65 джерел, 5 додатків.
Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічної корекції емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру.
Предмет дослідження: ігротерапія як засіб соціально-педагогічної корекції емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру.
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ігротерапію як засіб корекції емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру.
Методи дослідження: теоретичний аналіз джерел, систематизація, узагальнення, тестування, порівняння, експеримент.
Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до соціально-педагогічної корекції емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру за допомогою різноманітних корекційних технологій, зокрема ігротерапії.
Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної програми корекції емоційно-вольової сфери дітей з аутизмом засобами ігротерапії.
Галузь використання: інклюзивні класи в закладах загальної середньої освіти, центри соціальної реабілітації дітей з інвалідністю, спеціальні школи, школи-інтернати. EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (65 items, 3 of foreign origin), 5 addendams on 17 pages. The qualifying work volume is 110 pages long, 80 of them – body text. There are 6 tables and 2 illustration. The qualifying work gives theoretical survey and describes the experimental research of game therapy as a means of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders (ASD). The research object: the process of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders. The research subject: the game therapy as a means of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders. The research purpose: theoretical background and practical program approval of game therapy as a means of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders. The research tasks are: 1) to define autistic spectrum disorder as a social problem; 2) to analyze foreign and domestic experience of correction of the emotional-volitional sphere of children with autism; 3) to define the content and technology of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders; 4) to formulate usage recommendations for program of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autism by means of game therapy. |
Description: | Вронка В. О. Соціально - педагогічна корекція емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1754 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vronka V.O.pdf | Магістерська робота | 1.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.