Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17547
Title: Формування англомовноi аудитивноi компетентностi майбутнiх учителiв iз використанням аудiокниг художнiх творiв
Authors: Дудка, Юлія Олександрівна
Keywords: англомовна аудитивна компетентність
аудіокниги
аудіювання
Issue Date: 2023
Abstract: UA : Дипломна робота – 66 стор., 61 джерело. Об’єктом дослідження є процес формування англомовної аудитивної компетентності майбутніх учителів. Предмет дослідження – методика формування англомовної аудитивної компетентності майбутніх учителів із використанням аудіокниг сучасних англомовних оповідань. Мета – розробити та експериментально перевірити методику формування англомовної аудитивної компетентності майбутніх учителів із використанням аудіокниг художніх творів. Теоретико-методологічні засади становлять: методики використання аудіо- та відеоматеріалів з допомогою сучасних засобів навчання (О. Сіваченко, О. Захарова, Н. Новоградська-Морська), організація позааудиторної роботи (Д. Позняк, І. Задорожна), формування мотивації (І. Задорожна), навчання професійного аудіювання (О. Бочкарьова), урахування варіативності сучасної англійської мови (О. Мацнєва). Отримані результати. Проведення експериментального навчання довело, що проблема з формуванням англомовної аудитивної компетентності все ще є актуальною, проте при належній організації навчального процесу підвищення навичок студентів є можливим і результативним. Під час експерименту у студентів спостерігали підвищений рівень мотивації, активність, знижений рівень тривожності та розсіяності. Працюючи систематично самостійно вдома та аудиторно, студенти досягли високих результатів та довели ефективність запропонованої нами методики.
EN : The present paper is dedicated to the process of formation of English auditory competence of future teachers. The subject of the research is the method of forming the English-language auditory competence of future teachers using audio books of modern English-language stories. The aim is to develop and experimentally test the method of forming the English auditory competence of future teachers using audio books of works of art. The theoretical and methodological foundations are: methods of using audio and video materials with the help of modern teaching tools (O. Sivachenko, O. Zakharova, N. Novogradska-Morska), organization of extracurricular work (D. Pozniak, I. Zadorozhna), formation of motivation (I Zadorozhna), professional listening training (O. Bochkaryova), taking into account the variability of the modern English language (O. Matsneva). Conducting experimental training proved that the problem with the formation of English auditory competence is still relevant, however, with proper organization of the educational process, improving students' skills is possible and effective. During the experiment, the students observed an increased level of motivation, activity, and a reduced level of anxiety and absent-mindedness. Working systematically independently at home and in the classroom, students achieved high results and proved the effectiveness of our proposed methodology.
Description: Дудка Ю. О. Формування англомовноi аудитивноi компетентностi майбутнiх учителiв iз використанням аудiокниг художнiх творiв : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 «Філологія» / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17547
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
диплом Дудка.pdfМагістерська робота767.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.